Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een w123/w124 200d of de even oerdegelijke 190d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, bedankt. En is bijvullen met wat water voldoende? Of toch maar op zoek gaan naar iets rood-achtig?

Toevallig kwam ik op deze post op het forum net uit: dirkbruijns -> "Koelvloeistof werd ook vervangen, ik had de idee dat het er nogal troebel uitzag (geen blauw, geen geel, geen groen, eerder roestbruin)"

Zo lijkt het bij mij ook.. precies zo een soort van troebel roestbruin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      80 en 120 graden? Da's wel een groot interval. Normaalgezien moet de temperatuur gewoon op bijna 90° staan. Is dat niet zo? Tot hoeveel graden komt ze? Als ze naar 120° gaat moet je onmiddelijk stoppen he!
      Meestal staat ze zo op het streepje tussen 80 en 120.. dus eerder 100 graden vermoed ik. En 1 keer ging ze een seconde naar 120 maar dan meteen terug naar beneden.. maar heb gehoord dat er nog Benzen zijn die dat wel eens kunnen hebben.

Comment

• Ja, da's typisch voor koelvloeistoffen van een jaar of twintig oud die kleur.

Ik zou nu demi-water nemen en op termijn eens verversen.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Gedemineraliseerd water it is ! Thanks voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jannes2 Bekijk Berichten
            Meestal staat ze zo op het streepje tussen 80 en 120.. dus eerder 100 graden vermoed ik. En 1 keer ging ze een seconde naar 120 maar dan meteen terug naar beneden.. maar heb gehoord dat er nog Benzen zijn die dat wel eens kunnen hebben.
            Dat het systeem onvoldoende gevuld is heeft misschien wel een invloed maar jouw temperaturen zijn nogal hoog.
            De hoge temperatuur die snel terugvalt is normaal, dan wordt de radiator extra gekoeld. 120° is echter nogal erg veel. Misschien geeft de temperatuurmeter nogal hoge waarden aan.
            Vul het systeem bij, hou het in de gaten en breng verslag uit.

Comment

• Iemand nog op zoek naar een 190d 2.0?

Mijn ex-190 wordt terug verkocht.
              Lak heeft wat scharen, geen blutsen.
              Techniek is 100% in orde, laatste 2 onderhoudsbeurten zijn terug bij de officiele dealer gedaan.
              Alternator is juist vervangen, 4 nieuwe banden.

+-220.000 km, 1993. Zilver met. & blauw karo interieur met kopsteunen achter.
              Becker radio/cd.

Prijs valt te bespreken.

Comment

Ok, bedankt. En is bijvullen met wat water voldoende? Of toch maar op zoek gaan naar iets rood-achtig?

Toevallig kwam ik op deze post op het forum net uit: dirkbruijns -> "Koelvloeistof werd ook vervangen, ik had de idee dat het er nogal troebel uitzag (geen blauw, geen geel, geen groen, eerder roestbruin)"

Zo lijkt het bij mij ook.. precies zo een soort van troebel roestbruin
                Oppassen met koud water toe te voegen aan een koelsysteem dat op temperatuur is !
                Ivm verluchting van uw systeem, als je uw beide verwarmingsknoppen op max zet (rood), komt er dan warme lucht uit de roosters op de zijkant ?
                Hiermee kan je ook je koelwatertemperatuur laten zakken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                  Iemand nog op zoek naar een 190d 2.0?

Techniek is 100% in orde, laatste 2 onderhoudsbeurten zijn terug bij de officiele dealer gedaan.

Becker radio/cd.

Prijs valt te bespreken.
                  Hm, spijtig, als die aanbieding 2 weken vroeger was gekomen, was de kans groot geweest dat ik hem had gekocht.. Veel succes met de verkoop! Heb je btw fotootje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                    Oppassen met koud water toe te voegen aan een koelsysteem dat op temperatuur is !
                    Ivm verluchting van uw systeem, als je uw beide verwarmingsknoppen op max zet (rood), komt er dan warme lucht uit de roosters op de zijkant ?
                    Hiermee kan je ook je koelwatertemperatuur laten zakken..
                    Heb het water er in gedaan als hij koud stond.

Dat van de verwarmingsknoppen ga ik straks meteen eens uittesten!

Comment

Hm, spijtig, als die aanbieding 2 weken vroeger was gekomen, was de kans groot geweest dat ik hem had gekocht.. Veel succes met de verkoop! Heb je btw fotootje?
                      Ik weet het ook nog maar net.

Maar dan met 8-loch velgen ipv deze.

Comment

• Ik ga eindelijk een officieel topic openen over mijn Benz ! Nu had ik mijn foto's ge-upload maar er staat enkel zo'n link-achtig iets en niet de foto zelf in de preview. Het is de eerste keer dat ik foto's op een forum zet :p Daarom: is dat normaal/goed/fout/dom/... ?

Comment

• foto's zet je manueel tss de img tags, althans zo doe ik het toch

[img]url van je foto[/img]

Comment

• Aha, dat zal het wrs zijn.. dan zal ik nog eens opnieuw proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              foto's zet je manueel tss de img tags, althans zo doe ik het toch

[img]url van je foto[/img]
                              Maar wrs krijg ik mijn oude forumpost niet zomaar weg ? Dit is de link, met spijtig genoeg niet meteen de foto's bij. Komt meteen zo maar half over vind ik

Comment

• Je moet die post editten. En dan img tags gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                  Iemand nog op zoek naar een 190d 2.0?

Becker radio/cd.

Prijs valt te bespreken.
                                  ja hier is misschien interesse !

Mijn vriendin wil baby benz rijden

Kan je de prijs door pm'en
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Naar mij mag er ook een PB'tje. Ben op zoek naar een 2.0D W201.

Comment

Working...
                                    X