Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Volvo heeft een versnelling teveel!
En ook een of andere elektronische niet Volvo klimaatregeling precies.
Vooral achterklep durft roesten en onderzijde deuren.
En zonder lading achterin op gladde wegen met de starre as, is nog een echte RWD.
Had jij niet gezegd dat je de komende 10 jaar geen nieuwe auto's meer ging kopen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik heb mij nu al 1 jaar en 2 maanden kunnen inhouden om iets nieuws te kopen op auto gebied ...
Amai, is het al zolang!? Bij mij is het al bijna 4 maand geleden dat ik nog iets ouds gekocht heb.
Roesten doen ze bijna niet buiten dan zoals gezegd aan de kofferklep, verbruik zal eerder rond de 8 liter liggen.
Onze 760 TD met automaat verbruikte destijds 9 liter.
Vanaf 1 januari 2013 verhoogt de BIV van oude diesels weer zeker?
En heb het al eens gevraagd waarschijnlijk maar; 124 vs vergelijkbare Volvo, welke is beter?
volvo rwd draait nog korter als een 124, maar door de starre achteras is het komfort en de wegligging van de volvo slechter
de volvo blijft een old-skool rwd waardoor al die merken zijn overgeschakeld op veiliger fwd
waarom da nu?
toen ik mijn huis destijds kocht (met de grote lege hangaar eraan) heb ik 2,5jaar lang ongeveer elke 2maand een auto bijgekocht.
toen de boel vol stond (17autos) ben ik weer wat gaan opruimen. er komt ooit een eind aan dat kopen hoor. nu probeer (ja, echt probeer) ik terug te gaan naar max 7, maar dat lukt me niet. voor de helft weg was, kocht ik er deze zomer alweer eentje bij.
en nu wil de vrouw een rode cabrio hebben. dus de volgende zal geen 2maand duren vrees ik
volvo rwd draait nog korter als een 124, maar door de starre achteras is het komfort en de wegligging van de volvo slechter
de volvo blijft een old-skool rwd waardoor al die merken zijn overgeschakeld op veiliger fwd
(tenzij de allerlaatste 960/s90)
en 124 is wat zuiniger
als iemand overwegt een 960 / s/v90 te kopen wil ik wel een testrit aan bieden in de mijne.
weet wel dat minimum 2.5 6cilinders zijn die niet zo eco zijn ingesteld :p
maar op lpg goed te doen als daily ik doe het en heb er geen spijt van.
en die hebben geen starre achteras meer maar een multilinke daar door zijn ze wel heel comfortable
en baan vast
Comment