Die 300SL van het filmpje kan je bij Garage D'Hondt bewonderen aan de duivenhoek in Elversele.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1954-1963 Mercedes-Benz W198 (300SL)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenDie 300SL van het filmpje kan je bij Garage D'Hondt bewonderen aan de duivenhoek in Elversele.
heeft daar nog wel wat leuks staan.
foto'tje van de 300SL en zijn eigenaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenDa's de zoon
Hij heeft idd heel wat leuks staan, ook privé
Waaronder een Bentley Blower in mint condition
Denk dat de Bentley daar ook was, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDenk dat de Bentley daar ook was, niet?
vet geluid dat dat ding maakte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenDie is ook van hem idd, net als die rode 190SL in het filmpje.
Van die Blower zijn er trouwens maar 55 gemaakt. Op Le Mans Classic stond er dit jaar eentje te koop met een richtprijs van 1.4 - 1.8 mio euro
Ies jatten ofwa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Dacht dat er geluid bij ging horen...
55 van gemaakt en 1.4-1.8 mil euro ... al een chance dat ik daar niet per ongeluk een kras op getrokken heb
Comment
-
Volgens mij rijdt er hier ook zo eentje rond.
In de zomer komt hier bijna dagelijks zo iets gigantisch donkergroen voorbij dat mega hard op zo een blower trekt.
Is van die kerel hier iets verder die ook een paar bugatti's heeft.
Moet dringend eens op bezoek gaan in die zijn kelder om zijn juiste collectie in kaart te brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenVan die Blower zijn er trouwens maar 55 gemaakt. Op Le Mans Classic stond er dit jaar eentje te koop met een richtprijs van 1.4 - 1.8 mio euro
we zijn hier trouwens "lichtjes" off-topic aant gaan
oja in m'n archief van Le Mans Classic heb ik blijkbaar foto's van 16 verschillende race-Bentley's van die jaren, wel niet allemaal Blowers maar toch
edit: om 't offtopic wat te beperking zal ik nog maar hier wat aanpassen ipv een nieuwe post
dit is de Bentley die op de veiling op LMC stond:
Comment
Comment