Vanmiddag nog een Vanhool A120 ,in de kleuren van de Buurtspoorwegen, achter een takelvrachtwagen zien hangen. Reden er de E17 richting Antwerpen mee op. De grille vooraan met de koplampen alsook de achterlichten waren verwijderd. Waarschijnlijk ééntje voor afbraak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude lijnbussen en trams
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenBusje bestemd voor Frankrijk. Ik had het eerst nie goe gezien maar ik dacht dak achter nen tram stond, tot m'n frank viel en ik zag dat er geen sporen lagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy 79 Bekijk BerichtenVanmiddag nog een Vanhool A120 ,in de kleuren van de Buurtspoorwegen, achter een takelvrachtwagen zien hangen. Reden er de E17 richting Antwerpen mee op. De grille vooraan met de koplampen alsook de achterlichten waren verwijderd. Waarschijnlijk ééntje voor afbraak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door busje_33 Bekijk BerichtenHoi, toevallig geen fotootje gemaakt? Grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenBusje bestemd voor Frankrijk. Ik had het eerst nie goe gezien maar ik dacht dak achter nen tram stond, tot m'n frank viel en ik zag dat er geen sporen lagen
Comment
-
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Pic komt van een ex-collega van mij die dit vorige week op zijn facebook postte tussen zijn fotografische experimenten.
Wist niet goed vanwaar deze pic kwam maar ik kan nog net op de het digitale bord van de middenste bus een titel ontwaren:
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenStaat momenteel voor mijn deur :
Comment
-
zag laatste mooie oude bus aan madou plein in mega druk verkeer met chauffeur ook in oude tenue, zat amper iemand op maar verving wel ene echte lijn blijkbaar… geen idee. voor een of andere speciale dag.
sorry heb geen camera in gsm. wel tof om deze foto's te zien, bedankt voor het uploaden!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenExquicity of hoe heet dat ding. Ooit een tegengekomen op de ring in Lier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment