Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ja, ik vind ook dat hij 'AF' is.
Meer zelfs, persoonlijk vind ik het de mooiste, vetste, zaligste W201 die ik ooit in mijn leven heb gezien... (ok ok, EVO's mss uit 'veiligheid' niet meetellen )
Het is inderdaad een knappe W201. Maar ik zag die EVO bodykit er liever niet op
Evo is een instituut, dat mag niet gekopieerd worden
Mja, deels kan ik daar wel inkomen.
Maar het blijft wel überdik zo.
En het is natuurlijk enkel de wielkapjes en zijschortjes die 'EVO' zijn, de rest is AMG.
btw, die kit is zelfs 'nodig' omdat anders die 245 sloefkes op die velgen (ET) er niet onder gaan...
En het grappige is nog eigelijk,
dat als je hiermee de straat opgaat, iedereen je aankijkt als 'jonny', omdat ze dat zwart zien, die achterlichten, spoilers, wielen, ruiten, en verlaging.
Maarja, tis tenminste nog 'echte' tuning, waarbij er niet alleen esthetisch wat aan gedaan wordt, maar ook onder de kap, ophanging, remmen, etc.
En het grappige is nog eigelijk,
dat als je hiermee de straat opgaat, iedereen je aankijkt als 'jonny', omdat ze dat zwart zien, die achterlichten, spoilers, wielen, ruiten, en verlaging.
Maarja, tis tenminste nog 'echte' tuning, waarbij er niet alleen esthetisch wat aan gedaan wordt, maar ook onder de kap, ophanging, remmen, etc.
Als je die ooit weg doet... PM mij maar, ik wil wel ruilen tegen mijn grootmoeder ofzo
Enkel ben ik erg gesteld op originaliteit, op esthetisch vlak dan toch
Dus een volledig originele 2.5-16, met deze turbokit en alles wat er bij hoort....
man man ik MOET gwn eens langskomen schitterende amg, dat filmpje, valt daar nog mee te rijden int nat ?(twas wel een beetje vochtig tijdens tfilmpje ma toch) kvinnet al een risico met den 323i
overstuur wel telkens knap gecorrigeerd ben daar nog gene held in
hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? of heb ik daar over gelezen?
edit: kheb het topic eens uitgespit, en gevonden!! 280pk nice
Hehe ik heb da matchboxke ook thuis in de kast staan... zalig ding. Ook een (sterk versleten weliswaar) 123 T-model AMG....
Toffe dingetjes om naar te kijken.
@ Sam: hehe je hebt het gezien het filmpje... Toen lag het inderdaad nog wat 'nat' op de baan (eerder 'ferm moist'), en wheelspin in 3de in een bocht is geen probleem.
Hehe ik heb da matchboxke ook thuis in de kast staan... zalig ding. Ook een (sterk versleten weliswaar) 123 T-model AMG....
Toffe dingetjes om naar te kijken.
@ Sam: hehe je hebt het gezien het filmpje... Toen lag het inderdaad nog wat 'nat' op de baan (eerder 'ferm moist'), en wheelspin in 3de in een bocht is geen probleem.
overstuur wel telkens knap gecorrigeerd ben daar nog gene held in
hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? of heb ik daar over gelezen?
edit: kheb het topic eens uitgespit, en gevonden!! 280pk nice
btw knap topic
Steve en ik wouden het ding nog eens testen welk vermogen hij zou geven aan de wielen, maar spijtig genoeg heeft de auto dus geen sigarettenaansteker meer, dus konden we de G-tech niet inpluggen...
Dat oversturen... kheb twee woorden voor je: 'Oefenen', en 'Kallo'
Mss nog een derde woordje derbijvoegen ook: 'voorzichtig'
Comment