Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
280TE-AMG,Automatik, Bj. 1980, AMG Stufe III mit ca. 225 PS, AMG Fahrwerk mit 8x16 AMG Felgen, AMG Sperrdifferential, AMG Frontspoiler, Auspuffendtopf mit Doppelrohre, AMG Silberpfeil Lenkrad. Das Fahrzeug wurde komplett neu aufgebaut.
280 TE Bj.1984
A-M-G Extras
mit 210PS (Stufe II)
W126 Bremse
Außentemperaturanzeige
Frontspoiler und Heckspoiler A-M-G
Doppelendrohr
und AMG Bilstein Fahrwerk (-30mm)
leider nicht mehr an Bord :
Original Remotecs in 7 und 8x16 (jetzt in 8 und 9x16)
Chrom in Wagenfarbe
SerienSonderAusstattung
Leder schwarz
Airbag
5Gang
Klimaautomatik
Sitzheizung
MAL
orthopädischer Fahrersitz
Telefonvorbereitung
280 TE Bj.1984 A-M-G Extras mit 210PS (Stufe II) W126 Bremse Außentemperaturanzeige Frontspoiler und Heckspoiler A-M-G Doppelendrohr und AMG Bilstein Fahrwerk (-30mm) leider nicht mehr an Bord : Original Remotecs in 7 und 8x16 (jetzt in 8 und 9x16) Chrom in Wagenfarbe
SerienSonderAusstattung Leder schwarz Airbag 5Gang Klimaautomatik Sitzheizung MAL orthopädischer Fahrersitz Telefonvorbereitung
Was AMG in die tijd goedkoper of duurder i.v.m. AMG vandaag? Bijvoorbeeld de prijs van de spoilers.
Ik heb eigelijk geen idee van prijzen van onderdelen van toen en nu, ik weet alleen dat ze toen reteduur waren, die spoilers en zulks.
Als ik zin en tijd heb, zal ik eens proberen zoeken achter prijslijsten van bij Technicar.
Ik heb eigelijk geen idee van prijzen van onderdelen van toen en nu, ik weet alleen dat ze toen reteduur waren, die spoilers en zulks.
Als ik zin en tijd heb, zal ik eens proberen zoeken achter prijslijsten van bij Technicar.
Comment