Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Lepel die 300 biturbo is in een 190.

    neen.


    allé, ja. maar niet in de AMG.

    later.


    en dan 2.5D veren eronder.

    Comment


    • wist je trouwens dat de 2.3-16 en 2.5-16 keramische kleppen hebben?

      in 1983 ongehoord. en belachelijk duur.


      maar zo vet

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Ja kut, die boring hé...


        lap, weg droom.


        Dus jij was er maar mee aan het lachen?

        Of lach jij mij nu uit omdat ik denk dat die niet passen door die boring?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Echt he.
          En wij komen helpen. Zet het bier maar koud.
          Wat gaan wij daaraan doen?

          Beetje Matteo in de weg lopen?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Een 123 is zo hard niet gemaakt om te AMG'en.
            Wat een gedrocht.


            Dat T-modell mag je mij direct afzetten!

            Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

            (misschien wel in een andere kleur)

            en anders deze:

            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten



              dikheid

              die zetels

              dat stuurtje

              Comment


              • Ik vind die kleur juist waanzinnig geslaagd

                Comment


                • dat stuur is vet, punt!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    wist je trouwens dat de 2.3-16 en 2.5-16 keramische kleppen hebben?

                    in 1983 ongehoord. en belachelijk duur.


                    maar zo vet
                    Ja. En natriumgevuld en silicium gecoat ofzoiets.

                    67 euro per klep

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Dus jij was er maar mee aan het lachen?

                      Of lach jij mij nu uit omdat ik denk dat die niet passen door die boring?

                      Ik lach niet. Ik huil.


                      Ik had de fout gemaakt van die boring niet gezien te hebben. 2.0: 80,00mm, 2.3 (8klepper en 16klepper): 95,5mm.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

                        dat stuurtje



                        Eén van de vétste sturen OOIT gemaakt door in de geschiedenis der mensheid.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Ja. En natriumgevuld en silicium gecoat ofzoiets.

                          67 euro per klep

                          natriumgevuld? dat denk ik niet.


                          Dat zou wel extréém zijn, voor zulke motortjes. mss in de rallye/race versies ja.

                          Comment


                          • I will have to disagree on that

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              I will have to disagree on that

                              zwijg.

                              Comment


                              • Gewoon die AMG kop een beetje flowen. (in de mate dat dat mogelijk is nog)

                                Kunnen we niet samen een grote werkplaats huren? Trabant, 190 (x2), Audi, Mini,...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Bij de weg, mss weet jij hier meer over, Carlo... (of G-fiddy?):

                                  Ik heb al vaker gehoord dat het niet zo gemakkelijk is om een 16-klepper cilinderkop op een 8-klepper M102 onderblok te monteren...
                                  Maar weet je toevallig welke problemen er zich precies voordoen?

                                  Lijkt me wel een vet projectje, als de cilinderkop er dan toch afgaat...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Dan verlies ik natuurlijk wel de AMG cilinderkop... maar ben gewoon met wat ideëen aan het spelen..


                                  boring inderdaad, en toch ook de afstand tussen de verschillende cilinderharten verschilt toch?

                                  Had AMG niet zelf een multiklepperkop voor de 2.0 voorzien?

                                  Echt simpel lijkt het me niet. Aangezien de 2.0 een kortere slag heeft dan de 2.5 zal je met dezelfde cilinderkop al waarschijnlijk een kortere ketting nodig hebben. En zitten die gaten van de oliekanalen en dergelijke op exact dezelfde plaats?

                                  En een cilinderkopdichting, kan je die zelf op maat laten maken? Waarschijnlijk wel maar dat zal ook een kostelijke zaak zijn...

                                  Nuja, van mij mag je het proberen hoor. Maar neem dan gewoon een heel 2.5-16 blok. Minder geklungel, goedkoper, meer fun

                                  alleen heb je dan geen "2.0 AMG" meer

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    natriumgevuld? dat denk ik niet.


                                    Dat zou wel extréém zijn, voor zulke motortjes. mss in de rallye/race versies ja.
                                    heb ik van 3 revisiebedrijven gehoord, staat zo in de catalogus, dus zal wel kloppen

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten



                                      Eén van de vétste sturen OOIT gemaakt door in de geschiedenis der mensheid.
                                      jij kent m'n mening over dat stuur.

                                      Ik vind dat in mijn 190 veel knapper (alleen een paar cm te groot)


                                      DIT is een vet sportstuur (voor die tijd althans)



                                      Comment


                                      • sorry jongens, maar het stuur dat RRD en ik hebben in onze Oudi's is het vetste


                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

                                          DIT is een vet sportstuur (voor die tijd althans)


                                          Comment

                                          Working...
                                          X