Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWelke motor zat erin?
En het was inderdaad die zwarte Cherokee, die was super! Je vader heeft onze Cherokee nog beplakt met hout opzij, je moet maar eens vragen...Dat was een 5.9 dacht ik, ingevoerd uit Amerika...Mss heb ik daar ook nog een foto van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenGeen idee, zal ik eens vragen...Hij heeft er nog MB's binnengestoken hoor..
En het was inderdaad die zwarte Cherokee, die was super! Je vader heeft onze Cherokee nog beplakt met hout opzij, je moet maar eens vragen...Dat was een 5.9 dacht ik, ingevoerd uit Amerika...Mss heb ik daar ook nog een foto van...
Ah cool.
Die cherokee hebben we nog steeds.
Is de vorige auto van m'n moeder (ze heeft er tot pakweg een jaar geleden mee gereden).
Kzal inderdaad eens vragen aan m'n pa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWelke motor zat erin?
Ik zal wellicht nog foto's vinden, maar heb geen scanner...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenDat was een 3.0 benzine...Specs weet ik niet...???
Ik zal wellicht nog foto's vinden, maar heb geen scanner...
Zalig!
300TE dus, 188pk enzo.
Ik heb ook geen scanner.
Ik neem foto's. Gaat sneller vind ik.
Comment
-
Enigste foto dat ik hier nog gevonden heb...Mijn vader zal er nog wel hebben, denk ik.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, geil.
Met de US wishwasherkes enzoOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenidd wel een groovy kar in belgie tdr !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenThx, waar is den tijd...Toen hielden ze ons nog tegen voor het 3de remlicht...
En nu is het verplicht...
Comment
-
Comment