Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen verlaagde S4 ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaareuh, AMG heeft dus geen gegevens van productieaantallen enzo van die 300E AMG's?
Dus gaat niemand mij dan vermoorden als daar een zwart interieur en pianolak inkomt?
- neen.
- ja. Ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
rrd'tje
je werd gemist eergisterenavond
En ie was in vorm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
rrd'tje
je werd gemist eergisterenavond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaareuh, AMG heeft dus geen gegevens van productieaantallen enzo van die 300E AMG's?
Dus gaat niemand mij dan vermoorden als daar een zwart interieur en pianolak inkomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTim heeft iets tegen Penta's?
Nee hoor.
gewoon... geen smaak hebben eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTim heeft iets tegen Penta's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOnder een 123 absoluut.
Velgen zijn voor die kar gemaakt.
letterlijk
Comment
-
50 SEL 6,9 AMG, Bj. 79, Leistungsstufe I = ca. 320 PS, geänderte Auspuffanlage, AMG 5-Stern Felgen in 8x16, AMG Frontspoiler, AMG Tacho, AMG Lenkrad, alle Chromteile in Wagenfarbe 904 dunkelblau lackiert, Innenaustattung in Velour blau, Wagen wurde ursprünglich als Vorführfahrzeug in silber ausgeliefert. Umlackierung und AMG Umbau wurde vom Zweitbesitzer Anfang der 80er Jahre in Auftrag gegeben. Seit Umbau ca. 22000 km gelaufen. Im Besitz eines Sammlers in Mitteldeutschland.
Essen-kar
ik wil die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVelgen zijn voor die kar gemaakt.
letterlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa, laten we belachelijk veel geld in een ander interieur steken. Strak plan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen 123 moet gewoon de standaard chrome deksels hebben met het midden de kleur van de carrosserie .
en dan zo'n M117 erin met 4-bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDan hebben ze dat niet goed gedaan he.
AMG deed alles goed.
Comment
-
-
Comment