Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    1000€
    Valt mee.
    Ik zou het leer zo laten. Pianolak valt te overwegen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten




      Tees is geschifte shit.


      "300E/5.4"

      Comment


      • Opvallend hoe veel van die karren in Azië zitten

        Comment





        • Comment


          • Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten


                250SE/Coupe-AMG, Bj. 1966, Leistung 170PS, der Vater des jetzigen Besitzers kaufte sich 1966 dieses 250er Coupe und ärgerte sich fürchterlich als ein 1 Jahr später der stärkere 280SE mit 160 PS Motor vorgestellt wurde. Er versuchte bei Daimler Benz einen 2,8 Liter Motor einbauen zu lassen, dies hat DB aber abgelehnt. Der Kunde wurde 1969 auf AMG aufmerksam und siehe, dort war (fast) alles möglich. Der Wagen bekamm einen überarbeiteten M130 Motor mit ca. 170PS und zusätzlich einen Oelkühler und wurde vorne auf innenbelüftete Scheibenbremsen umgerüstet.

                true

                Comment


                • Bij de weg, mss weet jij hier meer over, Carlo... (of G-fiddy?):

                  Ik heb al vaker gehoord dat het niet zo gemakkelijk is om een 16-klepper cilinderkop op een 8-klepper M102 onderblok te monteren...
                  Maar weet je toevallig welke problemen er zich precies voordoen?

                  Lijkt me wel een vet projectje, als de cilinderkop er dan toch afgaat...

                  Comment


                  • Dan verlies ik natuurlijk wel de AMG cilinderkop... maar ben gewoon met wat ideëen aan het spelen..

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Bij de weg, mss weet jij hier meer over, Carlo... (of G-fiddy?):

                      Ik heb al vaker gehoord dat het niet zo gemakkelijk is om een 16-klepper cilinderkop op een 8-klepper M102 onderblok te monteren...
                      Maar weet je toevallig welke problemen er zich precies voordoen?

                      Lijkt me wel een vet projectje, als de cilinderkop er dan toch afgaat...
                      Geen flauw idee

                      zijn die onderblokken identiek?

                      Anders zit je mss met andere lengte ketting, gaten die niet overeenkomen, montagepunten van alternator enzo die anders zijn....

                      Rover A-series is tenminste makkelijk, allemaal hetzelfde

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Dan verlies ik natuurlijk wel de AMG cilinderkop... maar ben gewoon met wat ideëen aan het spelen..
                        Sleutels verliezen, oké.

                        Maar een hele cilinderkop

                        Wat maakt dat voor vermogen?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Geen flauw idee

                          zijn die onderblokken identiek?

                          Anders zit je mss met andere lengte ketting, gaten die niet overeenkomen, montagepunten van alternator enzo die anders zijn....

                          Rover A-series is tenminste makkelijk, allemaal hetzelfde


                          Ja, ketting en spanner en kettinggeleiders moet je sowieso van de 16-klepper nemen eh.

                          Maar volgens mij zijn de gaten waar de kopbouten ingaan op dezelfde plaats, en zou de cilinderkop 'passen'. Awel, mss dat er inderdaad oliekanalen of koelkanalen wat anders lopen... hoewel volgens mij het onderblok identiek is, dus dat zou dan al niet meer kunnen.

                          En alternator enzo is bijzaak eh. daar vind je wel iets op... maar tzou me iig verbazen moest dat verschillend zijn..


                          Het voze is dat daar zo weinig over te vinden is eh.


                          190E 2.0-16 AMG

                          Comment


                          • dat zou wel vet zijn

                            Februari begint ge aan dat ding gvd!!

                            Comment


                            • Ah, das de 16-klepper kop van een 2.5?

                              Die boring is toch anders....

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Sleutels verliezen, oké.

                                Maar een hele cilinderkop

                                Wat maakt dat voor vermogen?

                                145 nu eh.


                                Als ik die cilinderkop houd (wat wss wel zo zal zijn, uiteindelijk ), wil ik mss een scherpere nokkenas en straffere klepveren steken.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  dat zou wel vet zijn

                                  Februari begint ge aan dat ding gvd!!
                                  Echt he.
                                  En wij komen helpen. Zet het bier maar koud.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ah, das de 16-klepper kop van een 2.5?

                                    Die boring is toch anders....

                                    Ja kut, die boring hé...


                                    lap, weg droom.


                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      145 nu eh.


                                      Als ik die cilinderkop houd (wat wss wel zo zal zijn, uiteindelijk ), wil ik mss een scherpere nokkenas en straffere klepveren steken.

                                      ... waarmee ik natuurlijk wel de AMG-nokkenas verlies.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Ja kut, die boring hé...


                                        lap, weg droom.



                                        ach de gedachte was worth it

                                        Comment


                                        • Lepel die 300 biturbo is in een 190.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X