Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet kot ja

Die velgen

Wel lichtelijk spijtig dat het de standaard motor nog is

Oh ja, en de pinkers en achterlichtblokken, uiteraard

Comment

• zou er niets aan de motor gedaan zijn?
      "300ce préparation amg"

Die achterlichten vind ik dan nog vet

Comment

• damn

Comment

• Het zijn misschien foorbakken (=bobo ), maar het zijn dan toch moddervette foorbakken

Comment

• SL60

Comment

• Zo lelijk .

Die W126, dan rij je echt zwaar voor l*l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Zo lelijk .

Die W126, dan rij je echt zwaar voor l*l.

Een beetje zoals jij dus.

Comment

• Ik rijd niet voor l*l, ik ben gewoon een l*l.
                  Das wezenlijk anders.

Comment

• Fuckit man, ik post ze gewoon

Alle Urheberrechte verbleiben bei den Rechteinhabern DaimlerChrysler AG, Mercedes-AMG GmbH, HWA GmbH und AMG Owners Club e.V.

Jegliche kommerzielle Verwendung der Photos, Filme und Texte auf diesen Webseiten ist nicht gestattet. Ohne vorherige schriftliche Zustimmung der Inhaber der Urheberrechte dürfen Sie die Photos bzw. Bilddateien, Filme und Texte nur zu Ihrem persönlichen Gebrauch benutzen. Sie dürfen sie nicht ohne Quellhinweis: AMG Owners Club e.V. - im Internet oder auf CD-Roms in Umlauf bringen.

Achtung! Webseiten die - auch nur teilweise - durch Werbemaßnahmen, wie Banner, Adclicks usw. finanziert werden, gehören in den Bereich der kommerziellen Nutzung, gleichermaßen wenn diese im eigentlichen Sinne als "private Homepage, od. Fanseite" betrieben wird.

Der Nachdruck durch tages-, wochen-, monats- oder quartalsaktuelle Medien ist nur unter folgenden Auflagen gestattet:

- Das Copyright des angegebenen Inhabers der Urheberrechte muss angegeben werden
                    - Die Photos bzw. Bilddateien dürfen nicht verfremdet werden
                    - Sie dürfen nicht für illegale Zwecke eingesetzt werden
                    - Ein Belegexemplar muss bitte an folgende Adresse geschickt werden:

AMG Owners Club e.V., Rudliebstraße 28, D-81925 München
                    Nu zal de bronvermelding wel duidelijk genoeg zijn veronderstel ik.

DIT IS DUS GELDIG VOOR DE FOTO'S VAN ZOWEL DEZE ALS MIJN VOLGENDE POST

En voor de duitsers mochten die hier komen kijken

DIS IST DÜS GULTIG FÜR DIE FOTOS VON DIESER UND DIE ANDERE POST VON MICH

Nu zullen ze het wel weten

Genoeg gezeverd, hier foto's

Last edited by ; 14/01/2008, 10:58.

Comment

• ZIE BOVENSTAANDE POST VOOR BRONVERMELDING

AMG OWNERS CLUB OFZO DUS

Last edited by ; 14/01/2008, 10:58.

Comment

• Enkele absolute prachtbakken zijn hier gepost

Comment

• Carlito,
                          hoeveel geld vooraleer de 2.0 met einzeldrossel draait? heb je daar een idee van?

Comment

• Die wielkasten zijn echt wel DIK

Comment

• Breitversion.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Carlito,
                                hoeveel geld vooraleer de 2.0 met einzeldrossel draait? heb je daar een idee van?
                                Kevin Bisschops (die opgeblazen Limburger) zei mij dat hij zijn Manta 2.0 voor 2500€ draaiende had met einzeldrossel en motormanagementsysteem.

Moet ik eens vragen waar juist hij alle stukken gehaald heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Kevin Bisschops (die opgeblazen Limburger) zei mij dat hij zijn Manta 2.0 voor 2500€ draaiende had met einzeldrossel en motormanagementsysteem.

Moet ik eens vragen waar juist hij alle stukken gehaald heeft?

Hoeveel vermogenwinst heb je dan?

en 'draaiende'... dat moet wel deftig zijn natuurlijk.

Is dat geen KMS dat die gebruikte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Hoeveel vermogenwinst heb je dan?

en 'draaiende'... dat moet wel deftig zijn natuurlijk.

Is dat geen KMS dat die gebruikte?
                                    Ja, KMS. 800€

deftig deftig, fuck you kerel, als een opel daarop draait, draait een aufrecht Melcher Grossasapachpajejo zeker goed!

In de limbabwe zat ergens wel een bedrijf die dat goedkoper konden doen, maar hij zit met zijn NOS dat ie toch wel iets normaals nodig had.

kevin.bisschops@student.kdg.be

Misschien met 1 s.
                                    Niet misschien met 1 s, maar bisschops is misschien met 1 s.
                                    Dat kan je gemakkelijk zien op http://pepijn.kdg.be

Comment

Working...
                                    X