Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die dingen gingen loeihard.

Ophanging enzo is afgesteld op circuit van Zolder, als ik het me goed herrinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      ZBH heb ik in mijn garage liggen.

Wat een magnifieke auto's. Zijn volgens mij verkocht geweest aan één of andere sjeik.
      Zal het nog eens navragen.
      Vet!

Ahja: ik wil die CR.
      Alleen als hij oranje pinkers krijgt
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Vet!

Alleen als hij oranje pinkers krijgt

EIGENLIJK... zijn dat oranje pinkers dat die heeft.

Ze zijn alleen beplakt.

Maar je hebt wel gelijk!

Comment

EIGENLIJK... zijn dat oranje pinkers dat die heeft.

Ze zijn alleen beplakt.

Maar je hebt wel gelijk!
          sticker-tuning

Comment

• Comment

• Comment

• Onderkant ziet er, op het eerste, beperkte, zicht, nog redbaar uit.

Comment

• ragbommetje!

Comment

• Zalig

Dat is de 300E mosselman biturbo zeker die erlangs staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Zalig

Dat is de 300E mosselman biturbo zeker die erlangs staat?

Jawohl.

Comment

Jawohl.
                        affentittengeil.

Comment

• Regel die 190E, matteeoooo.

Comment

is dat schimmel op die deurbekleding?

waarom kuis je dat ding niet eens? straks mag je nog een heel nieuw interieur gaan zoeken...

Comment

• Die lak is ook niet meer te redden hoor... allez, toch niet naar RRD-maatstaven.

Helaasch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                is dat schimmel op die deurbekleding?

waarom kuis je dat ding niet eens? straks mag je nog een heel nieuw interieur gaan zoeken...

Exterieur ga ik zeker niet kuisen, zolang hij daar stilstaat. Nu ligt er bescherming op de lak. En dat kuis je er zo af, de eerste keer dat je hem deftig kan wassen.

Interieur zou ik inderdaad eens kunnen kuisen, maar ik dan moet ik enkel daarvoor al de auto's die errond staan, gaan verzetten. Heb ik ook niet meteen zin in.

Gene stress jongens, de lak verkeert in goede staat, en het interieur ook. Gewoon eens zeer grondig kuisen/poetsen/kleien/simoniseren/etc. en dat karretje blinkt als nooit tevoren.

Het is vooral het roest in de wielkasten dat ik ga moeten laten wegwerken. Is veel belangrijker dan een paar swirls op de lak, imo.

Comment

• Die bird-shit zint me niet... dat bijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Die bird-shit zint me niet... dat bijt.

Tis niet op de grote oppervlakken, en die kleine bolletjes op de zijkant zal nu geen ramp zijn volgens mij.

Ik heb vozere ervaringen met natte bladeren.

Die zie je na 6 jaar nog op het dak en motorkap van de 300TD liggen. Onder de lak.

Comment

Exterieur ga ik zeker niet kuisen, zolang hij daar stilstaat. Nu ligt er bescherming op de lak. En dat kuis je er zo af, de eerste keer dat je hem deftig kan wassen.

Interieur zou ik inderdaad eens kunnen kuisen, maar ik dan moet ik enkel daarvoor al de auto's die errond staan, gaan verzetten. Heb ik ook niet meteen zin in.

Gene stress jongens, de lak verkeert in goede staat, en het interieur ook. Gewoon eens zeer grondig kuisen/poetsen/kleien/simoniseren/etc. en dat karretje blinkt als nooit tevoren.

Het is vooral het roest in de wielkasten dat ik ga moeten laten wegwerken. Is veel belangrijker dan een paar swirls op de lak, imo.
                                      exterieur zou ik ook niet kuisen. En als je dat wel zou doen, hem héél dik in de wax zetten als bescherming.

Interieur valt zo op foto moeilijk te zien natuurlijk.... maar als dat werkelijk schimmel is zou ik daar eens met iets desinfecterend overgaan. Niet veel moeite en gaat al een pak beter zijn. Daarvoor moet je nog niet heel dat interieur gaan opkuisen hé

Comment

• Na de examens en na het nieuwe contactslot.

Comment

Na de examens en na het nieuwe contactslot.
                                          Ik heb daar nog eens achter gezocht voor meer info.

Kom neer op dit : je moet het slot voorzichtig uitboren (met een heel sterke boor) zodat je de sleutel (schroevendraaier in dit geval) in stand 1 kan draaien. Eerst wel die chrome ring uitbouwen en pas dan kan je met 2 ijzerdraden het slot eruit lichten.

Hoe je het moet uitboren, daar vind je niks over
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X