Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waarom kuis je dat ding niet eens? straks mag je nog een heel nieuw interieur gaan zoeken...
Exterieur ga ik zeker niet kuisen, zolang hij daar stilstaat. Nu ligt er bescherming op de lak. En dat kuis je er zo af, de eerste keer dat je hem deftig kan wassen.
Interieur zou ik inderdaad eens kunnen kuisen, maar ik dan moet ik enkel daarvoor al de auto's die errond staan, gaan verzetten. Heb ik ook niet meteen zin in.
Gene stress jongens, de lak verkeert in goede staat, en het interieur ook. Gewoon eens zeer grondig kuisen/poetsen/kleien/simoniseren/etc. en dat karretje blinkt als nooit tevoren.
Het is vooral het roest in de wielkasten dat ik ga moeten laten wegwerken. Is veel belangrijker dan een paar swirls op de lak, imo.
Exterieur ga ik zeker niet kuisen, zolang hij daar stilstaat. Nu ligt er bescherming op de lak. En dat kuis je er zo af, de eerste keer dat je hem deftig kan wassen.
Interieur zou ik inderdaad eens kunnen kuisen, maar ik dan moet ik enkel daarvoor al de auto's die errond staan, gaan verzetten. Heb ik ook niet meteen zin in.
Gene stress jongens, de lak verkeert in goede staat, en het interieur ook. Gewoon eens zeer grondig kuisen/poetsen/kleien/simoniseren/etc. en dat karretje blinkt als nooit tevoren.
Het is vooral het roest in de wielkasten dat ik ga moeten laten wegwerken. Is veel belangrijker dan een paar swirls op de lak, imo.
exterieur zou ik ook niet kuisen. En als je dat wel zou doen, hem héél dik in de wax zetten als bescherming.
Interieur valt zo op foto moeilijk te zien natuurlijk.... maar als dat werkelijk schimmel is zou ik daar eens met iets desinfecterend overgaan. Niet veel moeite en gaat al een pak beter zijn. Daarvoor moet je nog niet heel dat interieur gaan opkuisen hé
Ik heb daar nog eens achter gezocht voor meer info.
Kom neer op dit : je moet het slot voorzichtig uitboren (met een heel sterke boor) zodat je de sleutel (schroevendraaier in dit geval) in stand 1 kan draaien. Eerst wel die chrome ring uitbouwen en pas dan kan je met 2 ijzerdraden het slot eruit lichten.
Hoe je het moet uitboren, daar vind je niks over
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment