Die 190 AMG dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in Alleen doet het me wel zeer om die daar te zien stilstaan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk heb daar nog eens achter gezocht voor meer info.
Kom neer op dit : je moet het slot voorzichtig uitboren (met een heel sterke boor) zodat je de sleutel (schroevendraaier in dit geval) in stand 1 kan draaien. Eerst wel die chrome ring uitbouwen en pas dan kan je met 2 ijzerdraden het slot eruit lichten.
Hoe je het moet uitboren, daar vind je niks over
Dus toch.
Dan ga ik me daarmee bezighouden na de examens.
Wat voor boorkop ik moet gebruiken weet je toevallig niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie 190 AMG dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in Alleen doet het me wel zeer om die daar te zien stilstaan
Thanks. Ik ook. Mij ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZwier die biturbo het verkeer eens in
Ah vet, jij: geld --- aan --> mij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik betaal jou om die 17 duimers van rrd onder mijn break te gooien als je tijd hebt
Dan ga jij toch ook spacers moeten steken vrees ik, die ET waarde is veel te hoog, dan gaan ze aanlopen aan de binnenkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik betaal jou om die 17 duimers van rrd onder mijn break te gooien als je tijd hebt
Comment
-
Gratis en voor niets
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAh, heb je je oprit verbouwd?
Geen AMG te bespeuren
Comment
-
Comment
-
-
-
Gisteren tijdens m'n avondtrip naar Gent...
Een nederlandse Volvo met aanhang wagen , met wel een erg mooi wagen op....
Een Mercedes 500SEC AMG, de wagen zag er echt in showroom staat uit.
De foto is enorm slecht,... maar toch wilde ik hem niet onthouden. Dit was echt een natte droom op wielen!Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment