Oorspronkelijk geplaatst door steben
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerklaar je nader?
maar mijn vrees is altijd groter dan nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten180 pk hé
(dat is dan ook incl. intercooler insteken? )
heb je in feite grafieken/curves van die motoren? (in allerlei standaard en andere toestanden)
Op internet is dat moeilijk... te oud denk ik. Het enige zijn de wacko amerikanen met hun +300pk 300D Turbo's
Comment
-
yep
wat opvalt is die atmo trekkracht zelfs rond 1000 t/min.
en die vrij vlakke koppelcurve voor een turbo. Vandaag veel steiler (naar beneden).
Benieuwd naar die curves voor de 180pk versie.
Is die turbo "bump" dan groter?
En weten dat die diesels vandaag stilvallen als je aanzet in 2de. wussies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenEn weten dat die diesels vandaag stilvallen als je aanzet in 2de. wussies!
Met de 300TD kon ik in één versnelling van 0 naar 160 gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMet de 300TD kon ik in één versnelling van 0 naar 160 gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTis gelijk een automaat, maar dan anders
En start-stop.
Gewoon stoppen zonder koppeling indrukken in 4de, motor valt uit. Wegrijden: starten met plankgas in 4de versnelling, eens motor 300 toeren draait, starter lossen, en blijven planken tot 160.
Fak dat starterke heeft toch wat gepresteerd eigenlijk tijdens z'n leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn start-stop.
Gewoon stoppen zonder koppeling indrukken in 4de, motor valt uit. Wegrijden: starten met plankgas in 4de versnelling, eens motor 300 toeren draait, starter lossen, en blijven planken tot 160.
Fak dat starterke heeft toch wat gepresteerd eigenlijk tijdens z'n leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat blijft opmerkelijk ja, in 2e of 3e aan 1000 toeren gas geven en dat is weg. Traag, maar weg.
Wat mij er toe aanzet om echt de ECU te verdenken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas echt overdreven, dat koppel van die diesels
nou moet ik zeggen dat cx zijn koppel van de 300se, en het aanvoelen van mijn 260 naft, ongeveer gelijklopend is
benz
Comment
Comment