Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenveel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenveel leuke Benz-topics tegenwoordig. 't werd tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenvw , mercedes en alle amerikanen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenén veel franse prutsen, én italiaans speelgoed, én heel wat duitse dingen, én britse klasse, én zweedse degelijkheid, en... bijna alles dus. zolang 't niet te veel uit Beieren komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie geschiedenis is zalig om te lezen
Inderdaad, tis ongelooflijk hoe die mannen dat deden. Maarja, toen waren het andere tijden hé, plus het feit dat die mannen allerminst amateurs waren, zoals je spijtig genoeg nu meer en meer ziet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb me best gedaan.
Inderdaad, tis ongelooflijk hoe die mannen dat deden. Maarja, toen waren het andere tijden hé, plus het feit dat die mannen allerminst amateurs waren, zoals je spijtig genoeg nu meer en meer ziet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIedereen vraagt zich wel eens af waar de originele Race 300SEL 6.8 gebleven is...
De auto werd in 1973 verkocht door Melcher aan Ligier Aerospace om tests mee uit te voeren. Kgeloof dat ze de auto een verlengden, en gebruikten om naast een vliegtuig ofzo te rijden op de runway. K'weet er niet het fijne van, maar uiteindelijk is de auto versleten, gecrashed (in 1980), en weggerot ofzo waarschijnlijk.
Ga proberen of ik nog pics van de auto vind in die staat...
Ik heb altijd gedacht dat diegene die Benz inzette tijdens de Classic Days dat dat de echte was...
Nuja, intressant om te lezen. kan nog veel leren
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenveel leuke Benz-topics tegenwoordig. 't werd tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ik heb altijd gedacht dat diegene die Benz inzette tijdens de Classic Days dat dat de echte was...
Nuja, intressant om te lezen. kan nog veel leren
@ die topics: jaja, en we zijn der nog nie mee klaar, hé Carlito!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb je pics van die op de Classic Days?
@ die topics: jaja, en we zijn der nog nie mee klaar, hé Carlito!
moet ergens tussen de stapel CD-roms liggen.
Ik zal anders morgen eens proberen of ik die DVD van Classic Days 2006 niet kan lenen voor ff...
Ik heb nog een 500 pagina's op overschot die kunnen vertaald worden
En er zullen nog extra boeken aangekocht worden in de toekomst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb nog een 500 pagina's op overschot die kunnen vertaald worden
En er zullen nog extra boeken aangekocht worden in de toekomst.
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKnap werk matteus! Interessant topic
Comment
-
Specs:
450 SEL 6,9 AMG, Bj. 79, Leistungsstufe I = ca. 320 PS, geänderte Auspuffanlage, AMG 5-Stern Felgen in 8x16, AMG Frontspoiler, AMG Tacho, AMG Lenkrad, alle Chromteile in Wagenfarbe 904 dunkelblau lackiert, Innenaustattung in Velour blau, Wagen wurde ursprünglich als Vorführfahrzeug in silber ausgeliefert. Umlackierung und AMG Umbau wurde vom Zweitbesitzer Anfang der 80er Jahre in Auftrag gegeben. Seit Umbau ca. 22000 km gelaufen. Im Besitz eines Sammlers in Mitteldeutschland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Kan het zijn dat ik dat geknield heerschap herken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVette velgen
Kan het zijn dat ik dat geknield heerschap herken?
Onwaarschijnlijke velgen hé die diep-bed Penta's!!!
Jup, das da onnozel Steve'ken hé
Comment
Comment