Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ahja kherinner me nu:

Ik ging 2 weken geleden 4 Brabus Monoblock II's halen in Nederland (bij een mercedes-forum.nl lid),
    en die had net een 126 280SE gekocht uit duitsland, mooi exemplaar, en hij had net z'n 4 ÃœBERDIEPE originele Penta's gehaald bij z'n 'velgenboer', vers gepoedercoated... Man dat zag er GEIL uit !!!
    Last edited by ; 01/12/2006, 00:15.

Comment

Ik kan beter stoppen met kijken naar die Benzen en AMG's en mezelf naar de garage begeven om die mini klaar te maken, kan ie buiten en kan ik een benz gaan halen, want het begint me te hard te kriebelen.
      Was onze garage maar groter geweest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ik kan beter stoppen met kijken naar die Benzen en AMG's en mezelf naar de garage begeven om die mini klaar te maken, kan ie buiten en kan ik een benz gaan halen, want het begint me te hard te kriebelen.
        Was onze garage maar groter geweest...
        hehe that's the spirit! Not all talk, mor ook doen!
        (ma wel af en toe hier nogies kome loeren hé manneke! )

Comment

Fantastische auto:

500SLC-AMG, Bj. 1981, Leistungstufe 1 = 276PS, kürzere Übersetzung 3.08:1 mit Sperrdifferential, Sportauspuffanlage, AMG-Frontspoiler, AMG-Fahrwerk, 8x16 5-Stern AMG Felgen mit 225/50/16 Bereifung, 2 elektrische Recaro "C" in Mercedes Velour grau, AMG-Silberpfeil Lenkrad. Seltene Farbkombination: 040 Glanzschwarz mit Velour grau. Das Fahrzeug befindet sich im Originalzustand, heutiger KM Stand: ca. 79000 km. Erstauslierfung in die Schweiz, heute im Besitz eines Sammlers im Münchner Westen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Onwaarschijnlijke velgen hé die diep-bed Penta's!!!

Jup, das da onnozel Steve'ken hé
            wadist vhent!

Ja wa een machtig ding was da... behoorde tot de top van auto's aanwezig op dat salon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              wadist vhent!

Ja wa een machtig ding was da... behoorde tot de top van auto's aanwezig op dat salon.

Maar die 540K op de stand van Mercedes-Benz Classic Center bleef de top!

Volledig in originele (brakke) staat...

Dat is het eerste wat ik me koop als ik echt veel te veel geld heb, zo een vintage wagen die volledig weggerot ergens in een schuur staat. Die komt dan in de living te staan naast de vleugelpiano

Comment

De zilvere 450SLC AMG uit 1978:
                In z'n eerste kampioenschappen leed deze schoonheid enkele nederlagen, maar in 1980 reden Clemens Schickendanz en Jörg Denzel de Automatiek-SLC naar de overwinning!
                ben deze dit jaar nog tegengekomen op Le Mans Classic

Comment

zoo zalig die Penta's ... en MINT

Last edited by ; 14/05/2008, 00:44.

Comment

Schoon oogvoer hé

Comment

Schoon oogvoer hé

Echt he...

Maar ik mag niet te lang meer kijken, morgen fileflirten tot op school, moet ik er uitgeslapen uitzien he

Toch afsluiten in stijl...

Zo moet AMG zijn, discreet langs buiten, een beest onder de kap.

Hoewel de bumperkit ook wel niet heel slecht staat...

Die ontchroming is wel een vet detail, vooral op die zilveren...

En hier draait het allemaal om natuurlijk:

Comment

De originele 300SEL 6.3 AMG:

deze auto

Comment

en de run naar 100 maakt nix uit

Comment

Hier staan er ook nog mooie foto's in dezelfde stijl:

AMG Miscellaneous details and exotic pictures and wallpapers at DieselStation

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Echt he...

Maar ik mag niet te lang meer kijken, morgen fileflirten tot op school, moet ik er uitgeslapen uitzien he

Toch afsluiten in stijl...

Zo moet AMG zijn, discreet langs buiten, een beest onder de kap.

Deze auto is eigelijk een 280E met een M117 5.0 V8 met 4 kleps-kop van AMG. 340Pk naar de achterwielen, door een manuele versnellingsbak van een Porsche 928...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                en de run naar 100 maakt nix uit

Achja... sneller is 'beter' hé, daar draait het uiteindelijk allemaal rond (AMG dus). Kweet niet de exacte specs van de 6,3; rond de 7,5 naar 100 en 250 km/u zal ie wel gaan...

Comment

Prachtig topic en voor mij ook bangelijk jeugdsentiment.

Ik herinner met nog goed de eerste opgewaardeerde benzen uit die tijd.
                                  Idd geen vergelijking met wat je nu op de markt allemaal ziet.

Comment

Dit is de 450SEL 6,9 AMG die ik vorig jaar op Essen volledig heb ondergekwijld:

Karl Lagerfeld heb ik eens met zo eentje gezien in Parijs. Hij zweert nog steeds bij een "all black" AMG mercedes tot op de dag van vandaag, trouwens.
                                    gimme gimme !!!

Comment

Mooie en interessante topic

Comment

thx guys!

Een absolute Droom-AMG voor mij:

280TE-AMG, Automatik, Bj. 1980, AMG Stufe III mit ca. 225 PS, AMG Fahrwerk mit 8x16 AMG Felgen, AMG Sperrdifferential, AMG Frontspoiler, Auspuffendtopf mit Doppelrohre, AMG Silberpfeil Lenkrad. Das Fahrzeug wurde komplett neu aufgebaut. Fahrzeug wurde erstmals in Starnberg zugelassen, seit 1996 im Besitz eines Sammlers im Münchner Westen

Comment

En (naar mijn mening) de ULTIEMSTE AMG ooit gemaakt:

300 CE 6.0 4V "Hammer", Bj. 1987, W124 Coupe mit 4 Ventil 8-Zylinder Motor von AMG mit 385 PS, Karosserie komplett verbreitert, AMG Fahrwerk mit 3-tlg 10x17 AMG Felgen, AMG Auspuffanlage, AMG Lenkrad, 320 km/h AMG Tacho, AMG Holzsatz in grau, el. Recarositze in Mercedes Velour schwarz, original AMG Auslieferung, damaliger Neupreis ca. 335000 DM, heutiger KM Stand ca. 167000 km, im Besitz eines Sammlers im Münchner Westen

In sedan versie nog vetter vind ik.

Comment

Working...
                                          X