Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    ....
    Gooi die alfa buiten

(sorry kristal, maar AMG staat een trapje hoger dan alfa )

Comment

• die leest hier toch niet mee

sommige alfa's zijn kakka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Gooi die alfa buiten

No can do, boooy...

De AMG zou'k inderdaad wel 'liever' hebben dan de Alfa, maar de alfa graak je met de beste wil van de wereld niet kwijt voor 15000 Euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          sommige alfa's zijn kakka

Comment

• ik meen het niet helemaal

ik wou alleen kijken of miss alfa het amg topic las

Comment

• Ik was m'n imageshack aan het opkuisen en kwam deze daarbij tegen, die verdienen nog wel een plaatsje in dit topic meen ik...

Comment

• Soms vind ik het nog altijd jammer dat we die niet hebben gekocht indertijd, ipv de onze

Comment

• Blijft een machtig bakbeest...

Dit is inderdaad ook een volwaardige AMG:

Last edited by ; 19/03/2007, 22:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Soms vind ik het nog altijd jammer dat we die niet hebben gekocht indertijd, ipv de onze
                    Mijn vader is ook naar die G36 gaan kijken, en heeft ermee gereden.

Hij zei dat de power wel plezant was, maar dat de remmen niet echt voldeden (nog steeds trommels achteraan).
                    De auto lekte ook aan het bovenste afdichting van de voorruit.

We vonden het een beetje 'louch', en hebben hem maar laten staan...

Comment

Blijft een machtig bakbeest...

Comment

• Filmpkes-tijd!

Indien dit filmpje een beetje 'forum-pedagogisch' onverantwoord is voor de heren moderatoren, laat me dit gerust weten, ik verwijder het zonder betwisting...

En Edit zegt dagge uw boxkes luid moet zette...

Comment

• Faack, dat ding is geschift!

Comment

Faack, dat ding is geschift!

Dat is waar...

1ste kunde niet halfgas doen, 2de doet die wheelspin tot 80-90 per uur. 3de zit hij te zoeken tot en met, en beetje bocht en je hebt overstuur in derde...
                            Uiteraard dit alles op 'moist' ondergrond en de banden die erop liggen zijn al een beetje verhard...

Comment

• Ik kan alleen maar bevestigen... wat een machien!!
                              Zoo'n power en koppel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Ik kan alleen maar bevestigen... wat een machien!!
                                Zoo'n power en koppel!
                                Ja hé.

Vanaf 3000 toeren gaat 'ie echt lekker...

Comment

• Heftig spul

Mooie sound, en dan die zachte pssjt...

Comment

• En het zaligste is... dat ding is dus van 1984
                                    Zo'n vet gevoel als ge die turbo voelt inkomen in 3'e (niet in 2'e uiteraard, want dat leidt enkel tot pattinage )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                      Heftig spul

Mooie sound, en dan die zachte pssjt...

hehe, ik dacht eerst dat er iets 'kapot' was, daar onderin... Maar blijkt toch gewoon het blow-off klepje geweest te zijn.
                                      En ook de uitlaat, die wat loshangt en soms resoneert.
                                      Al merk ik op het filmpje, dat je blijkbaar op de passagierskant de 'pssht' veel beter hoort, terwijl ikzelf dat eigelijk nooit heb gehoord.
                                      naja, tis ook maar 0,55 bar (zo blijkt... of er zit een lichte afwijking op't wijzertje) dat 'ie blaast.

Kheb ook gezien dat hij wat olie lekte op het koppelingshuis, dat wat aan het 'smoren' was toen we stopten om even de motor te inspecteren. Denk dat dit mss wel de retourleiding zou kunnen zijn van de turbo aan het carter.
                                      Voor de rest ook wel wat remmengesmoor, en... Uiterst raar en onaangenaam, op het einde van het korte ritje, waren de remmen gewoon WEG. Ik kon NIET meer remmen door gewoon op de pedaal te duwen. Eerst dacht, tiens, zo'n ferme fading, nu al? Maar zelfs na afkoeling kon ik nog gewoon de pedaal tot de grond duwen. Héél lichtjes en, denk ik, uit balans, kon ik 'vertragen'. Met behulp van de handrem, en veel remmen op de motor naar huis gekeerd.
                                      Ik dacht dan dat er een leiding gebarsten was, maar geen vloeistof was weg of lekte. Dan eventueel hoofdremcilinder gedacht die 'shot' zou zijn...
                                      Maar vanmorgen was de remdruk terug zo goed als normaal toen ik checkte...
                                      Géén idee dus wat dat was, mss wat water in de remvloeistof die kookte... maar dat blijft dan toch nie zó lang koken? Plus, zoo heel hard heb ik de remmen ook niet misbruikt, heb er nog speciaal op gelet om het wat veilig te spelen.

Ohja, we wouden het ding nog even G-techen, om eens te 'peilen' naar het vermogen aan de wielen... Al snel beseften we dat de auto dus geen 12V-stekker meer heeft....
                                      (zie bijgebouwde wijzertjes...)

Comment

• Heb vanmorgen nog enkele foto's genomen, twas zo'n schoon mistig weerke.

Comment

• Comment

Working...
                                          X