Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts





  • Comment






    • Comment


      • En als laatste 'het pareltje':

        Comment


        • Heb trouwens vanmorgen ook dit opgemerkt:




          Tis een vijs (denk wss van een nummerplaat) . Heb hem er nog niet durven uithalen, maar zal wel eens inspecteren hoe diep die zal zitten.

          Comment


          • Vette pics!! Black beast

            Comment


            • Kerel, die is af!

              Morgen wisselen tegen een 325i?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Kerel, die is af!

                Morgen wisselen tegen een 325i?

                Nope, maar mercikes voor het aanboddeke...

                Comment


                • En ja, ik vind ook dat hij 'AF' is.
                  Meer zelfs, persoonlijk vind ik het de mooiste, vetste, zaligste W201 die ik ooit in mijn leven heb gezien... (ok ok, EVO's mss uit 'veiligheid' niet meetellen )

                  Comment


                  • Die velgen

                    Het is inderdaad een knappe W201. Maar ik zag die EVO bodykit er liever niet op

                    Evo is een instituut, dat mag niet gekopieerd worden

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Die velgen

                      Het is inderdaad een knappe W201. Maar ik zag die EVO bodykit er liever niet op

                      Evo is een instituut, dat mag niet gekopieerd worden

                      Mja, deels kan ik daar wel inkomen.
                      Maar het blijft wel überdik zo.
                      En het is natuurlijk enkel de wielkapjes en zijschortjes die 'EVO' zijn, de rest is AMG.

                      btw, die kit is zelfs 'nodig' omdat anders die 245 sloefkes op die velgen (ET) er niet onder gaan...

                      Comment


                      • En het grappige is nog eigelijk,
                        dat als je hiermee de straat opgaat, iedereen je aankijkt als 'jonny', omdat ze dat zwart zien, die achterlichten, spoilers, wielen, ruiten, en verlaging.

                        Maarja, tis tenminste nog 'echte' tuning, waarbij er niet alleen esthetisch wat aan gedaan wordt, maar ook onder de kap, ophanging, remmen, etc.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          En het grappige is nog eigelijk,
                          dat als je hiermee de straat opgaat, iedereen je aankijkt als 'jonny', omdat ze dat zwart zien, die achterlichten, spoilers, wielen, ruiten, en verlaging.

                          Maarja, tis tenminste nog 'echte' tuning, waarbij er niet alleen esthetisch wat aan gedaan wordt, maar ook onder de kap, ophanging, remmen, etc.
                          Dat ze maar lachen, gij hebt pk onder u voet

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Dat ze maar lachen, gij hebt pk onder u voet

                            My thoughts exactly...

                            Comment


                            • juist even enkele waardes afgeleid van de footage

                              40-120 in derde: +- 6.3 sec
                              60-120 in derde: +- 5.4 sec
                              80-120 in derde: +- 3.6 sec


                              geschift zalig ding

                              Comment


                              • man, wat een lekker ding

                                Als je die ooit weg doet... PM mij maar, ik wil wel ruilen tegen mijn grootmoeder ofzo



                                Enkel ben ik erg gesteld op originaliteit, op esthetisch vlak dan toch
                                Dus een volledig originele 2.5-16, met deze turbokit en alles wat er bij hoort....

                                Comment


                                • man man ik MOET gwn eens langskomen schitterende amg, dat filmpje, valt daar nog mee te rijden int nat ?(twas wel een beetje vochtig tijdens tfilmpje ma toch) kvinnet al een risico met den 323i
                                  overstuur wel telkens knap gecorrigeerd ben daar nog gene held in

                                  hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? of heb ik daar over gelezen?

                                  edit: kheb het topic eens uitgespit, en gevonden!! 280pk nice

                                  btw knap topic
                                  Last edited by Tracer; 20/12/2006, 15:51.
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    erhard is een felle vent



                                    hier is het voor mij mee begonnen, ik was 11

                                    kheb da matchboxke oek nog gehad zalig om da terug te zien kvraag mij af ofda hier nog ergens op de zolder ligt ofzo
                                    1978 BMW E21 323i
                                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                                    Comment


                                    • Hehe ik heb da matchboxke ook thuis in de kast staan... zalig ding. Ook een (sterk versleten weliswaar) 123 T-model AMG....
                                      Toffe dingetjes om naar te kijken.

                                      @ Sam: hehe je hebt het gezien het filmpje... Toen lag het inderdaad nog wat 'nat' op de baan (eerder 'ferm moist'), en wheelspin in 3de in een bocht is geen probleem.

                                      Je voelt wel duidelijk het effect dat de Oettinger kit en de turbo op het karakter van de motor hebben:
                                      Een 2.3-16 is nogal een hoogtoerige motor, waarbij ook het koppel pas laat komt. Met deze modificatie trekt de motor van 3000 tot 6500 toeren even hard door. Koppel is onwaarschijnlijk, turbo-lag quasi onbestaand. De 'sweet-spot' is echt tussen 3000-6000 toeren.
                                      De échte hoge toeren (7000+) heeft 'ie duidelijk minder graag. 'K betrapte me er zelf op dat ik spontaan altijd schakelde rond 5500 à 6000 toeren, omdat daarboven het koppel wel een beetje wegvalt.

                                      Ik denk dat het ding in het droog, én met goede, verse banden wel nog goed te rijden is hoor.
                                      De combinatie van wegdek en banden (verhard) was zondag verre van optimaal, daarom dat hij ook zo wild doorspint tot 90 per uur als je in tweede volgas blijft geven.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Hehe ik heb da matchboxke ook thuis in de kast staan... zalig ding. Ook een (sterk versleten weliswaar) 123 T-model AMG....
                                        Toffe dingetjes om naar te kijken.

                                        @ Sam: hehe je hebt het gezien het filmpje... Toen lag het inderdaad nog wat 'nat' op de baan (eerder 'ferm moist'), en wheelspin in 3de in een bocht is geen probleem.

                                        Je voelt wel duidelijk het effect dat de Oettinger kit en de turbo op het karakter van de motor hebben:
                                        Een 2.3-16 is nogal een hoogtoerige motor, waarbij ook het koppel pas laat komt. Met deze modificatie trekt de motor van 3000 tot 6500 toeren even hard door. Koppel is onwaarschijnlijk, turbo-lag quasi onbestaand. De 'sweet-spot' is echt tussen 3000-6000 toeren.
                                        De échte hoge toeren (7000+) heeft 'ie duidelijk minder graag. 'K betrapte me er zelf op dat ik spontaan altijd schakelde rond 5500 à 6000 toeren, omdat daarboven het koppel wel een beetje wegvalt.

                                        Ik denk dat het ding in het droog, én met goede, verse banden wel nog goed te rijden is hoor.
                                        De combinatie van wegdek en banden (verhard) was zondag verre van optimaal, daarom dat hij ook zo wild doorspint tot 90 per uur als je in tweede volgas blijft geven.

                                        zondag als je zo nog eens dicht in de buurt bent en je bent aant filmen ... Steve weet mij wonen (hint hint )

                                        je ziet wel duidelijk wanneer de turbo er vol in komt vind ik, een beest om het zo maar te zeggen, altijd maar grip zoeken
                                        1978 BMW E21 323i
                                        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          overstuur wel telkens knap gecorrigeerd ben daar nog gene held in

                                          hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? of heb ik daar over gelezen?

                                          edit: kheb het topic eens uitgespit, en gevonden!! 280pk nice

                                          btw knap topic
                                          Steve en ik wouden het ding nog eens testen welk vermogen hij zou geven aan de wielen, maar spijtig genoeg heeft de auto dus geen sigarettenaansteker meer, dus konden we de G-tech niet inpluggen...

                                          Dat oversturen... kheb twee woorden voor je: 'Oefenen', en 'Kallo'
                                          Mss nog een derde woordje derbijvoegen ook: 'voorzichtig'

                                          Het is wel een feit dat deze auto héél 'twitchy' is, hij reageert op alles heel snel, heeft een supersnelle gaspedaalreactie, en door de stijve ophanging en omstandigheden wordt het wel aan te raden met tussengas terug te schakelen, en eerst de griplimieten toch even te 'controleren'.
                                          Hij is snel weg vanachter (ook uiteraard door dat sper), maar als je kan hem ook héél snel terug uit een drift halen. (wel oppassen voor het bonanza-effect als je teveel of te forsig tegenstuurt, vooral dat in combinatie met gas lossen...)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X