Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    En?

goed?

Mja...

Voor zover ik de auto heb kunnen 'inspecteren', met mijn GSM verlichting, enkele bevindingen:

- Het kleine mercedes logo onder de ster is zwart geverfd... slecht geverfd. God knows why.... Maar ok, da's een kleinigheid.
    - Voorste remschijven zijn denk ik geen 150.000km oud.
    - Wieletjes zien er relatief goed uit (als je weet hoe gevoelig deze zijn voor aanslag, zout, etc.)
    - het is wel degelijk eentje met originele AMG bodykit.
    - Hij heeft AMG ophanging (daar ga ik van uit, er staat: 'verlaagde ophanging') Kan natuurlijk ook gewoon afgezaagde veertjes zijn, maar daar 'staat' hij dan wel zeer goed voor)
    - Zo goed als niets roest voor zover ik kunnen zien heb. Kheb er wel niet ondergelegen uiteraard.
    - Aan het kofferslot en de onderste rand van de kofferklep, de plaatsen dus waar de échte kofferklep te zien is, is er precies wat afgepelde lak en wat oppervlakkige roestvorming rondom het slotje.
    - Zeer weinig roest aan de wielkastjes, iets waar ze ook nogal gevoelig aan zijn. Enkele blaasjes voel je wel, maar niets speciaals.
    - grill is redelijk slecht gespoten, of dus al lang geleden. ook kleinigheid dus.
    - De voorbumper sluit aan het rechterspatbord niet zo goed aan. Je kan hem een halve centimeter meer naar binnen duwen. Ik dacht eerst dat het mss niet uit te sluiten is dat het ding ooit een accident heeft gehad. Maar daarvoor moet de kap open om de naden te checken.
    - klein barstje in rechterkoplamp, niets ergs.
    - lak ziet er overal nog goed uit, geen roest aan het dak.
    - interieurtje ziet er heel proper uit.
    - hij ziet er geloofwaardig uit voor z'n km's.

Al bij al denk ik dat het een zuiver autootje is, voor zover ik me kan baseren op wat ik nu in den donkere gezien heb. Hij is geld waard, maar geen 2500 Euro. Ik zou zeggen tussen de 1900 en 2300 euro en tis een 'goede' koop. De moeite waard is het altijd...

Comment

• achteraan liggen matige Fulda'tjes, vooraan P6000, nog voor de helft profiel.

Comment

Ben benieuwd wat het verschil in offerte tussen 122, 185 en 234 pk gaat zijn eigenlijk

verkeersbelasting is ook wel niet min voor die 234pk, maar dat moeten we er maar bijnemen...
        is die AMG 122 pk of kw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Mja...

Voor zover ik de auto heb kunnen 'inspecteren', met mijn GSM verlichting, enkele bevindingen:
          heb je in de week tijd om eens terug te gaan? anders ga ik maandag even om jouw opmerkingen bij daglicht te bekijken en post ik m'n bevindingen hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            is die AMG 122 pk of kw?
            pk.
            90kw.

Comment

• Cool, hier staat ook een Mercedes met 122PK, is dat ook een AMG nu?

Comment

heb je in de week tijd om eens terug te gaan? anders ga ik maandag even om jouw opmerkingen bij daglicht te bekijken en post ik m'n bevindingen hier.
                Kdenk niet dat ik in de week tijdens de dag kan gaan zien...

Comment

is die AMG 122 pk of kw?
                  pk dacht ik

en dit bevestigd dat volgens mij:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Cool, hier staat ook een Mercedes met 122PK, is dat ook een AMG nu?

Uiteraard hé.
                    ALLE AMG's hebben 122pk, wist je dat niet??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Cool, hier staat ook een Mercedes met 122PK, is dat ook een AMG nu?
                      Das diesel

Comment

Kdenk niet dat ik in de week tijdens de dag kan gaan zien...
                        'k zal maandag even stoppen als ik daar passeer. normaal gezien wel, 'k moet nog bij de buren van je pa zijn.

Comment

Das diesel
                          Maakt niet uit, tis een AMG

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Uiteraard hé.

Comment

'k zal maandag even stoppen als ik daar passeer. normaal gezien wel, 'k moet nog bij de buren van je pa zijn.
                            oké.

Hij staat zo in een hoekske gedramd tegen da laag ijzeren muurke... wss te wachten tot 'ie wordt opgemerkt door een echte liefhebber....

Frankie, kan je zeker ook proberen kijken naar de onderkant van de auto? Ben benieuwd of 'ie er goed uitziet daar.

Comment

en meer in het echt ?

Comment

oké.

Hij staat zo in een hoekske gedramd tegen da laag ijzeren muurke... wss te wachten tot 'ie wordt opgemerkt door een echte liefhebber....

Frankie, kan je zeker ook proberen kijken naar de onderkant van de auto? Ben benieuwd of 'ie er goed uitziet daar.
                                voor de gemiddelde sjaloekie is 't niks, want 't is een benzine, en iemand die volledig bij z'n zinnen is wil niet gezien worden in een 190. gelukkig zijn er nog mensen zoals wij.

heeft die kerel daar een brug of een put eigenlijk? 'k vind dat zo'n rare garage, heeft nogal veel oudere Benz-dingen staan met momenten... heeft die iets te maken met de familie Jacobs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  en meer in het echt ?
                                  De mijne iig wél....

Comment

heeft die kerel daar een brug of een put eigenlijk? 'k vind dat zo'n rare garage, heeft nogal veel oudere Benz-dingen staan met momenten... heeft die iets te maken met de familie Jacobs?

Mja tis idd wat een vreemde garage...
                                    Kdenk niet dat daar een brug ofzo is, voor zover ik weet/zie/zag is't alleen een handelaar.

Hij heeft altijd wel auto's staan van twee uitersten. Zo een simpel E36'ske staat er nu ook, echt niets speciaal, een oud bakske. Maar daar net voor staat een X5 op 20 duimers, en binnen staan een aantal bijna-fonkelnieuwe benzen...
                                    Wij hebben eens testgereden met een 211 320CDI van daar, daar heeft 'ie dan zelf ook een tijd mee gereden, omdat hij die niet kwijtgeraakte aan z'n overdreven prijs.

Op dit AMG'tje hangt achteraan ook een sticker van Jacobs. Tzou idd wel kunnen dat 'ie af en toe overname auto's overkoopt van Jacobs.

Comment

voor de gemiddelde sjaloekie is 't niks, want 't is een benzine, en iemand die volledig bij z'n zinnen is wil niet gezien worden in een 190. gelukkig zijn er nog mensen zoals wij.

Amen to that!

Comment

Op dit AMG'tje hangt achteraan ook een sticker van Jacobs. Tzou idd wel kunnen dat 'ie af en toe overname auto's overkoopt van Jacobs.
                                        't lijkt me zo'n beetje een Jacobs-dumpzaak, zowel voor Benz als Chysler. die gele Fiero lijkt me zo een typische overname van bij Chrysler, en hij heeft ook een 300M staan die ze aan de overkant niet kwijtraakten. misschien is 't wel het achterlijke neefje van de familie Jacobs, die ook wat met autootjes wou spelen en nu de rommel van de rest van de familie mag verkopen. of zo.

Comment

't lijkt me zo'n beetje een Jacobs-dumpzaak, zowel voor Benz als Chysler. die gele Fiero lijkt me zo een typische overname van bij Chrysler, en hij heeft ook een 300M staan die ze aan de overkant niet kwijtraakten. misschien is 't wel het achterlijke neefje van de familie Jacobs, die ook wat met autootjes wou spelen en nu de rommel van de rest van de familie mag verkopen. of zo.

Kzal eens aan m'n pa vragen wie die gast just is, hij kent die nog van vroeger.

Comment

Working...
                                          X