Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mja...
Voor zover ik de auto heb kunnen 'inspecteren', met mijn GSM verlichting, enkele bevindingen:
- Het kleine mercedes logo onder de ster is zwart geverfd... slecht geverfd. God knows why.... Maar ok, da's een kleinigheid.
- Voorste remschijven zijn denk ik geen 150.000km oud.
- Wieletjes zien er relatief goed uit (als je weet hoe gevoelig deze zijn voor aanslag, zout, etc.)
- het is wel degelijk eentje met originele AMG bodykit.
- Hij heeft AMG ophanging (daar ga ik van uit, er staat: 'verlaagde ophanging') Kan natuurlijk ook gewoon afgezaagde veertjes zijn, maar daar 'staat' hij dan wel zeer goed voor)
- Zo goed als niets roest voor zover ik kunnen zien heb. Kheb er wel niet ondergelegen uiteraard.
- Aan het kofferslot en de onderste rand van de kofferklep, de plaatsen dus waar de échte kofferklep te zien is, is er precies wat afgepelde lak en wat oppervlakkige roestvorming rondom het slotje.
- Zeer weinig roest aan de wielkastjes, iets waar ze ook nogal gevoelig aan zijn. Enkele blaasjes voel je wel, maar niets speciaals.
- grill is redelijk slecht gespoten, of dus al lang geleden. ook kleinigheid dus.
- De voorbumper sluit aan het rechterspatbord niet zo goed aan. Je kan hem een halve centimeter meer naar binnen duwen. Ik dacht eerst dat het mss niet uit te sluiten is dat het ding ooit een accident heeft gehad. Maar daarvoor moet de kap open om de naden te checken.
- klein barstje in rechterkoplamp, niets ergs.
- lak ziet er overal nog goed uit, geen roest aan het dak.
- interieurtje ziet er heel proper uit.
- hij ziet er geloofwaardig uit voor z'n km's.
Al bij al denk ik dat het een zuiver autootje is, voor zover ik me kan baseren op wat ik nu in den donkere gezien heb. Hij is geld waard, maar geen 2500 Euro. Ik zou zeggen tussen de 1900 en 2300 euro en tis een 'goede' koop. De moeite waard is het altijd...
Comment