Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind de combinatie fulda en amg wel te gek

y 2000, ze lijken op trx-ers

Comment

• Ziet er wel leuk ding uit é... ma 2500€ is een flinke prijs wel. Als hij weinig roest heeft dan is het mss nog wel de moeite voor één der ons 80's car lovers

Comment

• ik heb geen plek

en ben daar blij om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Ziet er wel leuk ding uit é...
          in feite echt wel, er lijkt niet mee gekloot te zijn behalve de bol

maar welke benzer heeft geen karreke om te trekken ?

Comment

Ziet er wel leuk ding uit é... ma 2500€ is een flinke prijs wel. Als hij weinig roest heeft dan is het mss nog wel de moeite voor één der ons 80's car lovers

Moest het een gewone 2.0 zijn, zou hij amper 1800 'waard' zijn.

Maar het AMG 'zijn' maakt veel goed aan deze auto. Zoals ik al zei, tis niet goedkoop voor die prijs, maar hij is het zonder twijfel waard, als hij zuiver is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Moest het een gewone 2.0 zijn, zou hij amper 1800 'waard' zijn.

Maar het AMG 'zijn' maakt veel goed aan deze auto. Zoals ik al zei, tis niet goedkoop voor die prijs, maar hij is het zonder twijfel waard, als hij zuiver is.
              en met da laatste hebbe we alles gezegd. Ik ben benieuwd naar frankie's daglicht onderzoek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                in feite echt wel, er lijkt niet mee gekloot te zijn behalve de bol

maar welke benzer heeft geen karreke om te trekken ?

Eigelijk heb ik daarstrax de trekhaak niet echt zien hangen. Kheb er ook niet op gelet, maar dacht toch dat ik met m'n gsm-faarke alle bumpers rondom rond ben afgelopen...

Mss is 'ie gierig genoeg dat hij hem reeds gedemonteerd heeft?

Comment

Ik ben benieuwd naar frankie's daglicht onderzoek
                  ik ook.

in principe zou ik 'm best willen kopen, om nostalgische redenen, maar 'k heb mezelf voorgenomen geen auto's meer te kopen waar ik geen praktische toepassing voor heb. enkel een karretje trekken is onvoldoende toepassing. helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    maar 'k heb mezelf voorgenomen geen auto's meer te kopen waar ik geen praktische toepassing voor heb.
                    Hoe LOOS..... ( )

Comment

ik ook.

in principe zou ik 'm best willen kopen, om nostalgische redenen, maar 'k heb mezelf voorgenomen geen auto's meer te kopen waar ik geen praktische toepassing voor heb. enkel een karretje trekken is onvoldoende toepassing. helaas.
                      Aaaaaaaa Mmmmmmmm Gggggggggg, kleurt je dag!

Comment

• ga nou gewoon alvast eens kijken, daar doe je nix mis mee

Comment

Aaaaaaaa Mmmmmmmm Gggggggggg, kleurt je dag!
                          Mja, tis wel ne zwarte eh

Comment

Hoe LOOS..... ( )

ja zeg, 'k heb er al een stuk of kweenihoeveel zo staan, en daar gebeurt geen zak mee.

Comment

• dees mag zwart zijn, in die tijd was het vooruitstrevend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ga nou gewoon alvast eens kijken, daar doe je nix mis mee
                                ik ga uiteraard kijken. al is het maar om het niveau van dit forum te doen stijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Mja, tis wel ne zwarte eh
                                  Tis geen zwarte...

Comment

ja zeg, 'k heb er al een stuk of kweenihoeveel zo staan, en daar gebeurt geen zak mee.
                                    Maar 't is een Benz (mét hoofdletter, uiteraard)!

Comment

ik ga uiteraard kijken. al is het maar om het niveau van dit forum te doen stijgen.

Comment

Tis geen zwarte...
                                        Balen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Maar 't is een Benz (mét hoofdletter, uiteraard)!
                                          dat was me al opgevallen.

Comment

Working...
                                          X