Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest het een gewone 2.0 zijn, zou hij amper 1800 'waard' zijn.
Maar het AMG 'zijn' maakt veel goed aan deze auto. Zoals ik al zei, tis niet goedkoop voor die prijs, maar hij is het zonder twijfel waard, als hij zuiver is.
Moest het een gewone 2.0 zijn, zou hij amper 1800 'waard' zijn.
Maar het AMG 'zijn' maakt veel goed aan deze auto. Zoals ik al zei, tis niet goedkoop voor die prijs, maar hij is het zonder twijfel waard, als hij zuiver is.
en met da laatste hebbe we alles gezegd. Ik ben benieuwd naar frankie's daglicht onderzoek
in feite echt wel, er lijkt niet mee gekloot te zijn behalve de bol
maar welke benzer heeft geen karreke om te trekken ?
Eigelijk heb ik daarstrax de trekhaak niet echt zien hangen. Kheb er ook niet op gelet, maar dacht toch dat ik met m'n gsm-faarke alle bumpers rondom rond ben afgelopen...
Mss is 'ie gierig genoeg dat hij hem reeds gedemonteerd heeft?
in principe zou ik 'm best willen kopen, om nostalgische redenen, maar 'k heb mezelf voorgenomen geen auto's meer te kopen waar ik geen praktische toepassing voor heb. enkel een karretje trekken is onvoldoende toepassing. helaas.
in principe zou ik 'm best willen kopen, om nostalgische redenen, maar 'k heb mezelf voorgenomen geen auto's meer te kopen waar ik geen praktische toepassing voor heb. enkel een karretje trekken is onvoldoende toepassing. helaas.
Comment