Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Mja...

Voor zover ik de auto heb kunnen 'inspecteren', met mijn GSM verlichting, enkele bevindingen:

- Het kleine mercedes logo onder de ster is zwart geverfd... slecht geverfd. God knows why.... Maar ok, da's een kleinigheid.
    - Voorste remschijven zijn denk ik geen 150.000km oud.
    - Wieletjes zien er relatief goed uit (als je weet hoe gevoelig deze zijn voor aanslag, zout, etc.)
    - het is wel degelijk eentje met originele AMG bodykit.
    - Hij heeft AMG ophanging (daar ga ik van uit, er staat: 'verlaagde ophanging') Kan natuurlijk ook gewoon afgezaagde veertjes zijn, maar daar 'staat' hij dan wel zeer goed voor)
    - Zo goed als niets roest voor zover ik kunnen zien heb. Kheb er wel niet ondergelegen uiteraard.
    - Aan het kofferslot en de onderste rand van de kofferklep, de plaatsen dus waar de échte kofferklep te zien is, is er precies wat afgepelde lak en wat oppervlakkige roestvorming rondom het slotje.
    - Zeer weinig roest aan de wielkastjes, iets waar ze ook nogal gevoelig aan zijn. Enkele blaasjes voel je wel, maar niets speciaals.
    - grill is redelijk slecht gespoten, of dus al lang geleden. ook kleinigheid dus.
    - De voorbumper sluit aan het rechterspatbord niet zo goed aan. Je kan hem een halve centimeter meer naar binnen duwen. Ik dacht eerst dat het mss niet uit te sluiten is dat het ding ooit een accident heeft gehad. Maar daarvoor moet de kap open om de naden te checken.
    - klein barstje in rechterkoplamp, niets ergs.
    - lak ziet er overal nog goed uit, geen roest aan het dak.
    - interieurtje ziet er heel proper uit.
    - hij ziet er geloofwaardig uit voor z'n km's.

Al bij al denk ik dat het een zuiver autootje is, voor zover ik me kan baseren op wat ik nu in den donkere gezien heb. Hij is geld waard, maar geen 2500 Euro. Ik zou zeggen tussen de 1900 en 2300 euro en tis een 'goede' koop. De moeite waard is het altijd...
    'k ben even snel-snel gestopt om 'm te bezien in 't schemerdonker, en 't lijkt me dat 'ie daar al een hele tijd staat.
    op zich een leuke auto, maar er is om te beginnen een hoop poetswerk aan. de A-stijl links heeft een deuk ter grootte van een hele euro, de voorbumper hangt aan beide kanten los, er is een trekhaak ondergeplakt (jammer, de AMG-bumper is geblesseerd...),...

misschien doe ik morgen een redelijk bod.

Comment

• nog 2 uur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        met allebei als basis de 3.0 12/24 kleppen ?
        of de 3.2 24 ?

lees de adavertentie eens

nog 8 uur waaaah
        Ik wil 'm ook wel

(ik wil tegenwoordig veel Benzen... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Ik wil 'm ook wel

(ik wil tegenwoordig veel Benzen... )

Welke mens met een iet of wat gezond verstand niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            'k ben even snel-snel gestopt om 'm te bezien in 't schemerdonker, en 't lijkt me dat 'ie daar al een hele tijd staat.
            op zich een leuke auto, maar er is om te beginnen een hoop poetswerk aan. de A-stijl links heeft een deuk ter grootte van een hele euro, de voorbumper hangt aan beide kanten los, er is een trekhaak ondergeplakt (jammer, de AMG-bumper is geblesseerd...),...

misschien doe ik morgen een redelijk bod.

Ja hij staat er duidelijk al een poosje stil.

Toch morgen absoluut eens goed onder de kap kijken of 'ie geen accident heeft gehad.
            Wat lijkt je een goed bod?

Comment

Ja hij staat er duidelijk al een poosje stil.

Toch morgen absoluut eens goed onder de kap kijken of 'ie geen accident heeft gehad.
              Wat lijkt je een goed bod?
              zoals 'ie er nu bijstaat, lijkt 1500 me meer dan genoeg te zijn. 't is een beetje een smoezelige auto, geheel te wijten aan 't stilstaan. er groeit net geen mos op (rond die Fiero staat onkruid...) en 'ie staat behoorlijk dof. niet echt presentabel, vind ik. dan mag 't nog een echte AMG zijn, 2500 is veel te veel voor een auto met rosse remschijven.

Comment

zoals 'ie er nu bijstaat, lijkt 1500 me meer dan genoeg te zijn. 't is een beetje een smoezelige auto, geheel te wijten aan 't stilstaan. er groeit net geen mos op (rond die Fiero staat onkruid...) en 'ie staat behoorlijk dof. niet echt presentabel, vind ik. dan mag 't nog een echte AMG zijn, 2500 is veel te veel voor een auto met rosse remschijven.
                Ja dat lijkt me geen slechte redenering. Natuurlijk, 'rosse remschijven' krijgt mijn auto ook als die twee dagen stilstaat in de regen...

1500 is inderdaad mss terecht, maar ik betwijfel of hij hem daarvoor zal laten gaan.

Comment

Ja dat lijkt me geen slechte redenering. Natuurlijk, 'rosse remschijven' krijgt mijn auto ook als die twee dagen stilstaat in de regen...

1500 is inderdaad mss terecht, maar ik betwijfel of hij hem daarvoor zal laten gaan.
                  er is een verschil tussen ros en ros. bij die 190 zijn ze echt verroest, terwijl 2 dagen zorgen voor wat vliegroest dat er met 1 maal remmen af is.

dan moet 'ie hem nog wat langer laten staan.

Comment

er is een verschil tussen ros en ros. bij die 190 zijn ze echt verroest, terwijl 2 dagen zorgen voor wat vliegroest dat er met 1 maal remmen af is.

dan moet 'ie hem nog wat langer laten staan.

Ja dat is waar.

Comment

• 'k zal wel zien wat achterlijk-Jacobs-neefje zegt morgen.

Comment

Welke mens met een iet of wat gezond verstand niet?
                        tis een handbak, anders had ik al geboden

(neu zene)

nog 30 min

Comment

'k zal wel zien wat achterlijk-Jacobs-neefje zegt morgen.
                          Frankie: "Ik geef u 1500 euro voor die merc"
                          Achterlijk neefje: "maak er 1400 van en hij is van u"

Comment

tis een handbak, anders had ik al geboden

(neu zene)

nog 30 min

Maar hij zo GOEKOOOOOP!!!!

Tis een waardige opvolger voor de CLK, niet?

Comment

Ik vraag me af hoeveel duurder ie nog gaat worden...

Comment

jaaaaaaaaaaaaaaaa

maar ik wil geen 3.6 omwille van de taxen

trouwens strakke kijken hoeveel-ie opbrengt...nu bieden is nogal dom

gokje iemand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me af hoeveel duurder ie nog gaat worden...
                                  boven de 4k gaat hij niet gaan denk ik.

biedt eens

Edith zegt dat ik het had gedaan als ik 210kW verzekerd zou krijgen...

Comment

• Ik denk dat 'ie niet boven de 4k gaat gaan...

En dat is belachelijk geld voor die auto...

Comment

• iemand een idee kwa duurzaamheid van een brabusser tov een amg 3.6 ?

moelijk te zeggen veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        boven de 4k gaat hij niet gaan denk ik.

biedt eens
                                        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat 'ie niet boven de 4k gaat gaan...

En dat is belachelijk geld voor die auto...

Comment

iemand een idee kwa duurzaamheid van een brabusser tov een amg 3.6 ?

moelijk te zeggen veronderstel ik

Moeilijk te zeggen idd.
                                          Ik denk dat het verschil in betrouwbaarheid marginaal zal zijn.

Het 3.6 AMG blok is een beregoede motor....

Comment

Working...
                                          X