Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneigenlijk kunnen wij veel leren van die kerels, ook al geven we dat niet graag toe.
Eerste les: ze rijden allemaal met een benz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat is het hé, daar komt gezever van volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaghrebijnen zijn te gek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEerste les: ze rijden allemaal met een benz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaghrebijnen zijn te gek!
Vlak bij school woont er ene (of een roedel) die een CLK 270 CDI heeft in het zwart met AMG-pack en alle ruiten geblindeerd op de voorste na. Dikke AMG-velgen eronder (die van de E55K in 18 of 19 inch) lekker verlaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVoor mij was het simpel geweest: Ik zou bijgelegd hebben en het plezier aan iemand anders gunnen.
Dat ga ik onthouden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniet allemaal. sommige maghrebijnen geven nog steeds de voorkeur aan frans spul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFuck ja
Vlak bij school woont er ene (of een roedel) die een CLK 270 CDI heeft in het zwart met AMG-pack en alle ruiten geblindeerd op de voorste na. Dikke AMG-velgen eronder (die van de E55K in 18 of 19 inch) lekker verlaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFuck ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVoor mij was het simpel geweest: Ik zou bijgelegd hebben en het plezier aan iemand anders gunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniet allemaal. sommige maghrebijnen geven nog steeds de voorkeur aan frans spul.
Renault Safrane biturbo....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou er ook niet mee kunnen rijden hebben, de verzekeringen hadden mij vermoord als ik binnenstapte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenRetards.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou er ook niet mee kunnen rijden hebben, de verzekeringen hadden mij vermoord als ik binnenstapte
Eigenlijk is het wel spijtig. We hadden een 124 Brabus kunnen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVerzekeringen = ouders?
Eigenlijk is het wel spijtig. We hadden een 124 Brabus kunnen hebben.
Comment
Comment