Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alhoewel ik eigelijk wel vind dat er een soort 'off-topic' subforum mag zijn. Er mag ook eens wat gezeverd worden.
Dat mis ik hier tov op Benzword.org...
Ik wil de segers zijn gezicht wel eens zien als we daar aankomen met die johnny-190's
En dan zo heel droog die Z3 deraf trekken
Met het 2 litertje zal da nogal moeilijk zijn.
Maar die 16 klepper zou ik wel eens op die bank willen zetten...
Kendet: iedereen zo van: "ochnee, wa voor een jonny-sjaloekie ding is da nu weer.. tot ge eens ne fermen burnout tot 80 per uur trekt voor de D-blok....
Maar die 16 klepper zou ik wel eens op die bank willen zetten...
Kendet: iedereen zo van: "ochnee, wa voor een jonny-sjaloekie ding is da nu weer.. tot ge eens ne fermen burnout tot 80 per uur trekt voor de D-blok....
Echt he
Iets of wat benz-kenner haalt die EVO 2 er wel uit, maar zo een AMG kennen ze meestal al helemaal niet.
Ik liet daarstraks die AMG zien aan een vriendin: "Eikes, dan is die met zijn grote spoiler toch schoner zenne"
Iets of wat benz-kenner haalt die EVO 2 er wel uit, maar zo een AMG kennen ze meestal al helemaal niet.
Ik liet daarstraks die AMG zien aan een vriendin: "Eikes, dan is die met zijn grote spoiler toch schoner zenne"
Comment