Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG pré-1993)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    wat dan wel ,als ik mag weten ?
    G350 Turbodiesel.
    Binnen enkele weekjes komt de vervanger, een Mercedes bestelbusje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      G350 Turbodiesel.
      Binnen enkele weekjes komt de vervanger, een Mercedes bestelbusje.
      ah, nen G
      allé succes met de vervanger

Comment

Ik zeg net dat ik ze niet op foto heb, stuk stront.
        Toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Ik heb die hier niet op foto, hoer.

Let op het rode woordje, dat deed het vermoeden stijgen dat je ze wel érgens hebt.

Voortaan dus beter opletten wat je zegt, pipo!

Comment

• Zeg matteus, ge zou gij voor minder Mercedes-lover (en kenner) zijn...
          Fack zeg, zo'n karren allemaal!

Wat is/was het werk van uw vader?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Zeg matteus, ge zou gij voor minder Mercedes-lover (en kenner) zijn...
            Fack zeg, zo'n karren allemaal!

Wat is/was het werk van uw vader?
            ik denk tuner , ie kon er allesinds iets van

Comment

• Ik kan me vergissen, en waarschijnlijk zal het ook wel zo zijn...

Maar was daar vroeger geen Jeep-garage, ik meen dat precies te herkennen uit mijn jeugdjaren.

Comment

• Zalig, die foto's op dat salon

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

ondertussen de MOSFET bij electronica aant bestuderen? Of is dat om intelligent te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
                    ondertussen de MOSFET bij electronica aant bestuderen? Of is dat om intelligent te doen
                    Herexamens die kerel.

Eigenlijk is dat gewoon tijdverlies, want het lukt toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
                      Ik kan me vergissen, en waarschijnlijk zal het ook wel zo zijn...

Maar was daar vroeger geen Jeep-garage, ik meen dat precies te herkennen uit mijn jeugdjaren.

SIAU Chrysler.

Zijn daar komen zitten na m'n vader.
                      Maar dat is ondertussen ook al een tijdje geleden, want sinds een jaar of 6-7 zit daar Hein Gericke (motospullen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Herexamens die kerel.

Kijk naar de datum van die post, stomme lul.

Comment

SIAU Chrysler.

Zijn daar komen zitten na m'n vader.
                          Maar dat is ondertussen ook al een tijdje geleden, want sinds een jaar of 6-7 zit daar Hein Gericke (motospullen).
                          Ik dacht het al, we hebben daar onze eerste Cherokee gekocht, later zijn die dan verhuisd naar Hamme...

Weet nog dat er eens een gerammel in die cherokee zat, wij die daar binnen gedaan, die mannen vinden niks, dan die mannen nog eens laten zoeken en uiteindelijk hadden ze het gevonden. Wat bleek, er zat tussen de bekleding van de koffer en de carroserie een schroevendraaier die ze daar vergeten waren bij een eerdere herstelling.

Comment

Hier een 190D 2.5 Turbo met deze AMG-kit:

150pk trouwens, dit dieseltje.
                            Dat is zon koffer waar ik 3 dagen geleden naar vroeg, echt schoon dink

Comment

• Zalige pics Matteus

Comment

Kijk naar de datum van die post, stomme lul.
                                Ook al is die foto 54 jaar oud. Het feit blijft dat jij herexamens hebt en ik niet, en ik dat in u gezicht ga blijven wrijven tot u herexamens gedaan zijn

Comment

• Matteus,

Was je vader van Technicar???

Ik ging er vroeger iedere zaterdag langs met mijn vader.

Vraag hem eens of ie geen Marcel Deroose kent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
                                    Matteus,

Was je vader van Technicar???

Ik ging er vroeger iedere zaterdag langs met mijn vader.

Vraag hem eens of ie geen Marcel Deroose kent?

Doe ik!

Comment

• Deze zou wel 'ns van mijn vader kunnen geweest zijn...Nummerplaat CCD-...

Hij vond het super om die foto's nog eens allemaal te zien, 'k ga zelf eens kijken of ik er hier nog liggen heb...

Hadden jullie geen volledig zwarte Cherokee ook? Hoog op zijn poten? Die kregen we vaak mee als vervangwagen toch...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Comment

Deze zou wel 'ns van mijn vader kunnen geweest zijn...Nummerplaat CCD-...

Hij vond het super om die foto's nog eens allemaal te zien, 'k ga zelf eens kijken of ik er hier nog liggen heb...

Hadden jullie geen volledig zwarte Cherokee ook? Hoog op zijn poten? Die kregen we vaak mee als vervangwagen toch...

Zwarte cherokee 4.0 XJ-body, 3-deurs dus?

Deze?

Comment

Deze zou wel 'ns van mijn vader kunnen geweest zijn...Nummerplaat CCD-...

Nice!

Kzal het eens op de ori foto proberen zien, de nr-plaat.

Comment

Working...
                                          X