Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer trouwauto's gezocht 18-05-2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er worden momenteel 193 oldtimers te huur aangeboden voor ceremonie's, fotoshoots, filmopnames,...

daar heb ik de mijne gehuurd destijds. was een oude man die een hele bende van die oude autos heeft, en hij werkt via die tinneke (denk vooral voor de administratie en verzekeringen. die kerel zelf is een sleutelaar en houd zich daarmee niet bezig)

DSC_8839.jpg

Comment

daar staat de lila limo ook op btw.
      Er worden momenteel 193 oldtimers te huur aangeboden voor ceremonie's, fotoshoots, filmopnames,...

Comment

Ik denk wel dat ze proberen de kosten te beperken door eerst te zoeken naar een aantal liefhebbers die er een gezellige dag uit van willen maken :-)

Comment

Mijne 126 is te klein zeker?

Comment

Daar kunnen toch 2 passagiers in hé, lijkt mij juist leuk!

Comment

Als een VW Derby welkom is...
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                Daar kunnen toch 2 passagiers in hé, lijkt mij juist leuk!
                Als ze achter elkaar gaan zitten wel (passagiersstoel en rechtsachter) want achter bestuurder is er geen beenruimte

Of ze moeten er zelf mee rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                  Als een VW Derby welkom is...

Waarom niet de Kever ?

Comment

Waarom niet de Kever ?
                    Omdat die -als alles goed gaat- vanaf de eerste mei gerestaureerd wordt en nu niet echt 'presenteert' op een trouw.

De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                    1990 Volvo 344
                    1991 Mercedes W124 230CE
                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                    1980 Volkswagen Derby CLS
                    1990 Mercedes W124 230CE
                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Spijtig genoeg wat ver voor de Golf denk ik.

Comment

Ondertussen hebben we al 1 Alfa Romeo Giulia gevonden :-)

Comment

Doet de Spider ook mee?
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Vrienden van me hebben 2 jaar geleden mijn BMW 635 geleend als trouwauto en die dag had de auto kuren... Moeilijk starten, steekvlam uit de uitlaat, verzuipen, stilvallen,... Na deze problemen (vrij dure herstelling oa delco, katalysator, waterpomp, radiator...) reed de auto terug perfect. Die vrienden mochten de auto uiteraard gratis lenen maar het werd bijna een nachtmerrie. Toch maar voorzichtig zijn met vriendendiensten. Iedereen bedoelt het goed maar het zijn en blijven oude auto's natuurlijk. Zo een dag mag niet mislukken...
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                              Doet de Spider ook mee?
                              Ik ben bang van niet aangezien die maar 2 plaatsen heeft (incl chauffeur) en ze zoeken wagens om mee vervoerd te worden.
                              Bruidsmeisjes mogen natuurlijk altijd meerijden :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Vrienden van me hebben 2 jaar geleden mijn BMW 635 geleend als trouwauto en die dag had de auto kuren... Moeilijk starten, steekvlam uit de uitlaat, verzuipen, stilvallen,... Na deze problemen (vrij dure herstelling oa delco, katalysator, waterpomp, radiator...) reed de auto terug perfect. Die vrienden mochten de auto uiteraard gratis lenen maar het werd bijna een nachtmerrie. Toch maar voorzichtig zijn met vriendendiensten. Iedereen bedoelt het goed maar het zijn en blijven oude auto's natuurlijk. Zo een dag mag niet mislukken...
                                Klopt! :-)
                                Gelukkig heb je met Italiaanse auto's nooit dit soort problemen

Comment

met oude japannerkes ook niet ;-)

Comment

snifsnif... Jij bent een slechte mens
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Comment

Ondertussen hebben we dus nog maar 2 Giulia's gevonden.

Iemand nog suggestie's of zin om mee te rijden?
                                        Een leuk VW busje is ook nog een idee :-)

Comment

Hallo
                                          Wij hebben een bedrijf waarbij wij bruidsparen vervoeren op hun huwelijksdag.
                                          u zocht nog auto,s om mee te rijden nu is het zo dat wij net 5 maanden bezig zijn met ons bedrijf ,
                                          Wij hebben een schitterende en elegante Witte Mercedes 2.3 automaat uit 1977.
                                          omdat wij net begonnen zijn lijkt het mij een leuk idee om hier me ervaring op te doen ,ik heb wel vaker voor ,
                                          familie en kennissen gereden.alleen wij komen uit Apeldoorn als wij alleen een kleine bijdrage voor de benzine krijgen,
                                          dan willen wij wel beschikbaar zijn voor u ,als u onze Mercedes leuk vind natuurlijk.
                                          Onze website is www.pstrouwservice.nl met vriendelijke groet peter hunneman

Comment

Working...
                                          X