Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw Golf 2: 30 Jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
    Niemand?
    Vind niet direct een serie terug die deze velgen standaard had, maar ze staan wel als optie in de algemene folder van 1990.

Kan het dus niet zijn dat je vader die velgen als optie heeft besteld op een 'gewone' GTD?

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    Zetels kloppen niet, de rechter voorvleugel en de deur zijn precies ooit terug gespoten en ik ben niet zo'n fan van de kleur op een Golf II
    Spijtig van die zetels idd. Die Golf C zetels heb ik trouwens nog niet veel gezien zonder instapschade, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze vervangen zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
      Vind niet direct een serie terug die deze velgen standaard had, maar ze staan wel als optie in de algemene folder van 1990.

Kan het dus niet zijn dat je vader die velgen als optie heeft besteld op een 'gewone' GTD?
      Dat zal het dan wel geweest zijn. Naar ik mij herinner stonden die velgen echt super goed onder de GTD. Bedankt voor je reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
        Zetels kloppen niet, de rechter voorvleugel en de deur zijn precies ooit terug gespoten en ik ben niet zo'n fan van de kleur op een Golf II
        Is een interieur van een Golf Pasadena dat er inzit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy 79 Bekijk Berichten
          Is een interieur van een Golf Pasadena dat er inzit!
          Idd

het witte streepjes C interieur is zo

wat er daar insteekt is mooi in een Pasadena of recentere II, maar niet in een kale oude C.
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

hoeveel kosten die daar dan? want ik koop deze bij doe-het-zelf synnaeve. recentelijk van 3.99€ naar 4.19€ gegaan/zak (per pallet is goedkoper maar da krijg ik er 'nog' niet in)
            Staat er op de zakken DIN plus? Dan zijn het goeie.

Ik ken de prijs niet daar maar herken de zakken lol

Je moet eens Carto intypen (bedrijfke in Wielsbeke) en daar zijn ze bij mijn weten nog wat goedkoper (zeker voor een volle pallet). Enigste nadeel is dat ze nog niet gekeurd zijn. Fabrikant geeft geen garantie als je zulke pellets brandt en er iets met je pelletkachel gebeurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
              Staat er op de zakken DIN plus? Dan zijn het goeie.

Ik ken de prijs niet daar maar herken de zakken lol

Je moet eens Carto intypen (bedrijfke in Wielsbeke) en daar zijn ze bij mijn weten nog wat goedkoper (zeker voor een volle pallet). Enigste nadeel is dat ze nog niet gekeurd zijn. Fabrikant geeft geen garantie als je zulke pellets brandt en er iets met je pelletkachel gebeurd.

Ik koop ook enkel pellets met het Dinplus label . En als ik een ander merk koop leg ik paar pellets in een glas water, ze moeten dan meteen zinken als je goede geperste hebt gekocht
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

halo kroket
                2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                  14k das echt een koopje!
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    14k das echt een koopje!
                    Rachid Esso vind 2600 beste prijs.

Comment

kzoek een dieseltje of een kleine benzine golf 2 als daily. moet wel minder dan 600€ kosten

2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Dat dieseltje ziet er nog proper uit op het eerste zicht!
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                          Azu ne maf!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                            Eerst was het 6000 euro dacht ik, daarna +/- 4500 euro en nu weer o.t.k...
                            Was 4950 euro dus, ben echt benieuwd of die daarvoor gaat verkocht geraken...

Comment

Ik doe mijne weg, heb er het laatste half jaar toch amper nog mee gereden en heb beter dingen om te doen met men geld dan verzekeringen en taksen te betalen voor een auto die ik toch bijna niet meer gebruik.

pm moest er iemand interesse hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                                Ik doe mijne weg, heb er het laatste half jaar toch amper nog mee gereden en heb beter dingen om te doen met men geld dan verzekeringen en taksen te betalen voor een auto die ik toch bijna niet meer gebruik.

pm moest er iemand interesse hebben
                                Van welke maand is hij? Hij wordt dit jaar oldtimer, dus je kan hem evt. ook als oldtimer inschrijven? Scheelt ook weer in taksen en verzekering.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

April '88 als ik het mij goed herinner, niet zo lang meer dus

Comment

Golf COuntry te koop -) http://board.carstyling.net/showthread.php?t=74625
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      vrij redelijke prijs voor die country, ik heb hem al vaak zien rijden.
                                      2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                        ik wil vooral terug rijden met de mijne, GTI

rijkswacht gti:

het wapen van de rijkswacht tegen de bende van nijvel.

Eignlijk pas als reactie....de bende gebruikte al deze historiche wagens (Golf 1 en 2 GTI) dewelke ik dé Golfjes ooit vind als de rijkswacht een R4 reed...
                                        Als je eens een boek ofzo leest over de bende loopt je autohart over van nostalgie
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                        X