Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mercedes 190 hebben ze ook gebruikt, in Aalst denk ik.
in aalst was het zowiezo een GTI, ik herrinner mij dat specifiek omdat ik dat boek gelezen heb en daar stond dat de ze delhaize in aalst overvallen hebben met een golf gti, en ik reed regelmatig met mijn gti over die baan en langs de delhaize daar. Hier is het ook te vinden:
in aalst was het zowiezo een GTI, ik herrinner mij dat specifiek omdat ik dat boek gelezen heb en daar stond dat de ze delhaize in aalst overvallen hebben met een golf gti, en ik reed regelmatig met mijn gti over die baan en langs de delhaize daar. Hier is het ook te vinden:
De mercedes werd gebruikt voor de verkenning etc, maar niet voor de overvallen.
"19u20 : Getuigen zien in Ternat een grijze Mercedes en een Golf, beiden rijden in konvooi in de richting van Aalst.19u40 : De Bende van Nijvel pleegt een bloedige overval op het Delhaize-warenhuis van Aalst."
Maar van die Mercedes weten ze niet 100% zeker dat hij van de Bende was....ik heb mij vergist.
Het was eerder....er is alleszins een 190 gebruikt op een gegeven moment, waarmee ze een politiewagen geramd hebben.
Mijn ex-Mk II. 1990 GL Turbodiesel Intercooler met Jetta-front.Was een zalig karretje om mee te rijden.
Nog een rode Pasadena gehad ook met dezelfde motor, spijtig genoeg geen foto's van. En mijn broer had een donkergroene GTD van 1988 en een blauwe Madison van 1990 in dieseluitvoering. Mijn garagist heeft nog een rode originele Golf Rallye staan met maar iets over de 3000 km's op. Dat ding moet zelf nog ingereden worden!
Mijn ex-Mk II. 1990 GL Turbodiesel Intercooler met Jetta-front.Was een zalig karretje om mee te rijden.
Nog een rode Pasadena gehad ook met dezelfde motor, spijtig genoeg geen foto's van. En mijn broer had een donkergroene GTD van 1988 en een blauwe Madison van 1990 in dieseluitvoering. Mijn garagist heeft nog een rode originele Golf Rallye staan met maar iets over de 3000 km's op. Dat ding moet zelf nog ingereden worden!
pardon? nen rallye met nog maar 3000km? :o
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Jaja, heeft ie destijds nieuw gekocht, maar praktisch nooit mee gereden! Door echtelijke problemen jarenlang gestald in een verwarmde garage! Staat nu terug bij hem thuis en is bezig met die Ralley terug tip top te krijgen!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nog zoiets typisch Golf's uit de oude jaren ... het onbelast achterwiel dat de grond niet meer raakt
Naart schijnt is dat eens bij mijn Golf II Diesel gelukt als ik een afrit pakte met een scherpe haarspeldbocht op de E34 tegen 80-90 km/h. Ne maat van mij reed toen achter mij en kon zijn ogen niet geloven vertelde hij
Comment