Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taxeren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

120euro om te taxeren? dan gaat hij verlies hebben

Comment

Als je hem laat taxeren dan kan je dat taxatierapport best zo snel mogelijk verbranden denk ik

Waarde is zo goed als nihil he met die kilometerstand. Is toch net een voordeel als je een ongeval zou hebben? Bij perte totale zal je waarschijnlijk wel nog een billijk bedrag terugkrijgen.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Waarom zou je een ex-maroefen bak willen taxeren? 190's en W124's zijn ex turken en marokanen auto's .

Comment

Wa voor onnozel cliché is da nu weer? Het overgrote deel "maroefen" rijd trouwens VAG.

Comment

Collega van mij zijn 190d hebben ze overlaatst per totale gereden , hij heeft iets van een 1700 euro opgeroefd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
              Wa voor onnozel cliché is da nu weer? Het overgrote deel "maroefen" rijd trouwens VAG.
              Niks van aantrekken jong, hetgeen wat telt is dat gij content zijt met uw voituur.
              En de 'maroefen' in Borgerhout rijden toch meer BMW trouwens haha
              In ieder geval, wat betreft uw taxatie, ik zou het ook niet doen hoor.
              Gewoon voorzichtig zijn, genieten van uwen eersten auto en dan kunt ge over een paar jaar (zoals ik ) nostalgisch herinneringen blijven ophalen 'aan uwen eerste'. Alfa 33

Comment

Even een correctie doorvoeren:

Als je uw wagen laat taxeren, gaat je verzekering NIET naar boven.
                Het is echter wel zo, dat de verzekering geen rekening moet houden met dat rapport. Zij zullen het wel in het achterhoofd houden, maar meer dan dat niet.

Dus als je een taxatierapport hebt van 14k, en iemand anders rijd je wagen perto, kan het zijn dat je 2k krijgt. En daar is nix aan te doen. Echter zal het voor hen "moreel" niet mogelijk zijn om maar 2k uit te betalen.

Comment

De waarde van een oude wagen kent je meteen als je hem probeert te verkopen, in casu dus niets...
                  Daar zijn marktwaarde 0,00 is zal de tegenpartij je ook zogoed als niets moeten uitbelalen, welke ook is de toestand van de wagen, en ook niet als je hem voor het gerecht trekt
                  Dit is hét risico met een oude wagen te rijden
                  Dus zoals gezegd defensief rijden... En spaar de taxatiekosten voor mogelijke reparaties !

Comment

ik heb mijn kever ook laten taxeren en maar goed ook...heb toen 250euro betaald om mijn 2 kevers te laten taxeren aan huis!

2 zomers geleden iemand tegengereden, bluts in spatbord, koplampring geblutst en kras op bumper..

heb toen bijna 1700euro getrokken dankzij mijn taxatierapport! een ander spatbord dat er slechter uitzag dan het mijne was toen bijna 1000euro dus heeft de vader van de carossier (mens van +70jaar) mijn geblutst spatbord terug perfect gekregen

maar in dit geval voor een 'gewone' mercedes waar er 10000den van zijn, zou ik het weggesmeten geld vinden om te laten taxeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Waarom zou je een ex-maroefen bak willen taxeren? 190's en W124's zijn ex turken en marokanen auto's .
                      Zucht. Achja sommige mensen weten niet beter en jij bent daar 1 van.
                      (om nu maar even kort door de bocht te gaan als jij doet)
                      Last edited by benzfreak; 14/02/2013, 12:57.
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Die opmerking krijg ik ook altijd, totdat ze ne keer meegereden hebben .
                        Het lijkt me vaak een reactie vanuit jaloezie, want het is een 'grote' Mercedes . Arm Vlaanderen ...

Comment

Trieste reactie van je! Waarom rijden die mensen met zulke auto's denk je? Ze zijn erg betrouwbaar, gaan heel lang mee en zijn goedkoop en eenvoudig in onderhoud. Trouwens is het woord "maroef" niet erg respectvol...er zijn daar ook goede mensen bij. Net zoals bij de Belgen heb je daar ook crapuul; maar het is kort door de bocht om ze allemaal zo te beledigen.

on topic : economisch heeft die auto misschien niet zoveel waarde; maar als je daar een emotionele band mee hebt moet je hem koesteren. Ik weet niet of een taxatie hier zinvol is. Ik vrees dat er nog teveel van rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            opgeroefd.

Comment

tenzij dat je de wagen volledig restaureert is het taxatierapport meer waard dan de auto op zich ( denk ik .
                              maar ik raad je aan om dat taxatierapport te doen.
                              op die manier weten wij tenminste of het het waard was ja of nee. ( en zijn we zeker en kost het de rest van het forum niets )

Comment

Working...
                              X