Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijne maat kent er meer van dan ik. Ik denk dat hij sneller verborgen mankementen kan spotten dan ik, vandaar dat ik wil dat hij er bij is. En ik heb nu toch al gebeld om de datum te verleggen, dusja...
Ja , alee t 'is te zeggen, als het een goed exemplaar is. In de advertentie staat 'keuringvrij' het is dus niet zeker dat het ding nog in een goede staat is. En 50.000 km in 23 jaar is ook niet al te veel, hij kan lag stil hebben gestaan. Of erger, er is gesjoemeld met de km stand. maar de lak ziet er op het eerste gezicht nog goed uit voor een youngtimer. Stilletjes hoop ik dat hij van een oude bomma of bompa was die zijn/haar auto al die jaren in de garage heeft gezet.
ja logisch als jij alleen nog maar aan iets op 4 wielen kunt denken
Gisteren een afspraak afgezegd omdat ik zat te pokeren. Ik ging er dan vandaag tegen de middag naartoe, maar omdat het pokeren pas om half zeven gedaan was (en ik te veel duvels heb gedronken) heb ik me overslapen.
Comment