Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autobianchi A112 Abarth
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenPotverdorie . Ik was zo curieus .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ook, maar den andere zit op een familliefeest. Als hij volgende week niet mee gaat, dan ga ik wel alleen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik zou morgen al alleen gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenGaat dat nog lukken overmorgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNatuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBram goes Lancia?
Cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenStilletjes hoop ik dat hij van een oude bomma of bompa was die zijn/haar auto al die jaren in de garage heeft gezet.
Dit kan de zogenaamde: "voor naar de bakker te rijden"-auto zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVergeet dan vooral niet Uw fotokodakske mee te nemen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDie kans is er zeker, zie die nummerplaat.
Dit kan de zogenaamde: "voor naar de bakker te rijden"-auto zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWat is er met de nummerplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHet is nog eentje van uit den tijd dat ik op de wereld werd geworpen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenChill, eet wat, kruip nog eens in je vriendin en dan kun je in de Lancia kruipen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja logisch als jij alleen nog maar aan iets op 4 wielen kunt denken
Maar da's allemaal off topic.
Comment
Comment