Mooi, maar hoge km stand, 84 kw en duurder dan de Lancia. Moest ik er het geld voor hebben dan zou ik nu niet naar een Autobianchi aan het zien zijn. Zo lang ik geen werk heb kan ik het niet bekostigen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autobianchi A112 Abarth
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMooi, maar hoge km stand, 84 kw en duurder dan de Lancia. Moest ik er het geld voor hebben dan zou ik nu niet naar een Autobianchi aan het zien zijn. Zo lang ik geen werk heb kan ik het niet bekostigen.
Ja sorry , ik kan het niet laten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMisschien de onderdelen die je erbij krijgt verkopen ?
Ja sorry , ik kan het niet laten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDan moet ik ze nog kwijtgeraken. Ik heb momenteel hoogstens 3000€ ik denk niet dat ik die 70 daar mee op de baan krijg. Ik zou het wel willen natuurlijk, maar ik ga niet al mijn centen in een auto steken. Als ik nog 1000€ kan bijeen krijgen dan wil ik er wel nog eens over nadenken.
115Pk , dat weet ik wel niet wat je dat verzekeringsgewijs gaat kosten . Misschien eens een offerte bij Nonkel Frankie vragen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenInschrijving vanaf 2007 ( dan is ze 15 jaar oud ) minder dan 65 euro .
115Pk , dat weet ik wel niet wat je dat verzekeringsgewijs gaat kosten . Misschien eens een offerte bij Nonkel Frankie vragen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNonkel Frankie zegt dat alles onder 90 pk goedkoop te verzekeren is. 25 pk meer scheelt dus wel wat.
Maar het was het proberen waard .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/detail/3779368/...c_50000km.html
Ik zou ook wel eens deze Delta kunnen kopen. Het geld heb ik en werchter is nog geen 10 km van hier. En ik heb een auto nodig. Van mijn pa mag ik niet met zijn auto rijden zonder dat hij er bij is, ik ben vet met mijn voorlopig rijbewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk zou die Delta gaan halen, Sepultura
Ik ga er in ieder geval eens naar kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk heb een bod geplaatst op die Delta. Morgen misschien eens bij de DVV binnenwippen voor een offerte en de eigenaar contacteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k zou bij een makelaar binnenwippen, niet bij een agent.
Comment
-
die delta ziet er nog deftig uit , en is erg zeldzaam volgens mij?
jammer dat er geen 75 meer komtBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtendie delta ziet er nog deftig uit , en is erg zeldzaam volgens mij?
jammer dat er geen 75 meer komt
edith: Klote internetverbinding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ben daar niet zo in thuis. Wat is het verschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenben jij een makelaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenben jij een makelaar?
Comment
Comment