Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobianchi A112 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zit het?

Sebiet is het donker en kan je nog niets zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Gisteren een afspraak afgezegd omdat ik zat te pokeren. Ik ging er dan vandaag tegen de middag naartoe, maar omdat het pokeren pas om half zeven gedaan was (en ik te veel duvels heb gedronken) heb ik me overslapen.

Maar da's allemaal off topic.

Maar wel leuke lectuur..

Comment

• ...en madamme heeft natuurlijk als altijd, gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Maar wel leuke lectuur..
          Vind ik ook .

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ...en madamme heeft natuurlijk als altijd, gelijk
          Het is mijn zoon , dus ik denk het niet .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Het is nu toch al een tijdje donker en zoals mijn broere ooit gezegd heeft : Ga nooit in de duisternis naar een oude Alfa kijken .

Laat staan een Lancia .

Maw ik ben wel heel benieuwd .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
              Het is nu toch al een tijdje donker en zoals mijn broere ooit gezegd heeft : Ga nooit in de duisternis naar een oude Alfa kijken .

Laat staan een Lancia .

Maw ik ben wel heel benieuwd .
              in 't donker moet je vanalles anders doen. katjes knijpen of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                in 't donker moet je vanalles anders doen. katjes knijpen of zo.
                Katjes ? Het is winter . Ik knijp wel wat anders .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  Katjes ? Het is winter . Ik knijp wel wat anders .
                  ocharme Manu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    ocharme Manu.
                    Ja seg . Hij heeft al lasagne mogen maken .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ze is prachtig. Volledig in orde, origineel, motor loopt goed, geen roest behalve op de achterklep rond de achterruit. Wat behoorlijk slecht geplakt is geweest door de vorige eigenaar. De huidige eigenaar had hem gekocht van een bejaarde en sindsdien heeft zijn vrouw hem gebruikt om naar het werk te gaan en heeft er zo nog 3000 km bij opgezet. Ze doen hem weg omdat hij voor zijn vrouw een Delta 1600 HF had gekocht. En het wordt beter, hij had ook 2 Integrale's in zijn garage staan, 1 om origineel te zetten, de andere wordt een racemonster. En hij verkoopt ook een Alfa 33 16V met kapotte distributieriemen voor 350€ Een man naar mijn hart. Ik had me wel vergist van kleur, op de advertentie leek het een groene, maar eigelijk is het eerder blauw/grijs achtig. Het feit dat ik kleurenblind ben helpt ook al niet. Ik heb een optie gekregen tot volgende zaterdag om te betalen. Je zou echt zeggen dat hij pas van de band is gerold, behalve de achterklep dan. De lak is perfect, de chrome biesjes zien er uit als nieuw. enkel de plastic achteruitkijkspiegels zijn wat verbleekt wat geen schande is na 23 jaar.
                      Mechanisch is hij ook in orde, bij de vorige keuring was enkel de achterklep een hekelpunt. Die plamuur ik wel bij als ik er tijd voor heb.

Als er nu problemen zijn bij de bank, dan bega ik een ongeluk. Ondertussen is er nog een 2e potentiële koper opgedaagd. Ik denk dat als ik zaterdag niet kan betalen, dat hij aan mijn neus voorbij gaat.

Comment

• Wow, dat ziet er dus wel goed uit!
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ze is prachtig. Volledig in orde, origineel, motor loopt goed, geen roest behalve op de achterklep rond de achterruit. Wat behoorlijk slecht geplakt is geweest door de vorige eigenaar. De huidige eigenaar had hem gekocht van een bejaarde en sindsdien heeft zijn vrouw hem gebruikt om naar het werk te gaan en heeft er zo nog 3000 km bij opgezet. Ze doen hem weg omdat hij voor zijn vrouw een Delta 1600 HF had gekocht. En het wordt beter, hij had ook 2 Integrale's in zijn garage staan, 1 om origineel te zetten, de andere wordt een racemonster. En hij verkoopt ook een Alfa 33 16V met kapotte distributieriemen voor 350€ Een man naar mijn hart. Ik had me wel vergist van kleur, op de advertentie leek het een groene, maar eigelijk is het eerder blauw/grijs achtig. Het feit dat ik kleurenblind ben helpt ook al niet. Ik heb een optie gekregen tot volgende zaterdag om te betalen. Je zou echt zeggen dat hij pas van de band is gerold, behalve de achterklep dan. De lak is perfect, de chrome biesjes zien er uit als nieuw. enkel de plastic achteruitkijkspiegels zijn wat verbleekt wat geen schande is na 23 jaar.
                          Mechanisch is hij ook in orde, bij de vorige keuring was enkel de achterklep een hekelpunt. Die plamuur ik wel bij als ik er tijd voor heb.

Als er nu problemen zijn bij de bank, dan bega ik een ongeluk. Ondertussen is er nog een 2e potentiële koper opgedaagd. Ik denk dat als ik zaterdag niet kan betalen, dat hij aan mijn neus voorbij gaat.
                          Fantastisch zoon !!! Hopelijk lukt alles in deze spannende week en staat ze volgende week bij jou .

Dikke duimen uit Gent !!!
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ook in kapellen wordt er gehoopt

Comment

• en in Looi town ook

Laat em a.u.b. niet voor uw neus weggraaien

Comment

• Ik ben nog een mankement vergeten te vermelden:

De rechter voordeur maakt een *klonk* geluid als je ze opendoet. Het heeft wat weg van het geluid dat een blikje ice tea maakt als je het opentrekt, maar dan luider. Dat komt door die klem die de deur moet openhouden die tegen de dorpel slaat. Maar aangezien ik schrijnwerker ben kan ik dit oplossen met een stuk zelfklevende neopreen dichtingsstrip voor ramen en deuren.

Ik ga woensdag toch een dagje brossen om zeker te zijn dat ik mijn geld heb.

Wat zouden jullie doen? Eerst de verzekering in orde maken vooraleer ik de wagen ga afhalen of eerst de wagen gaan halen met de nummerplaten van mijn moeders Yaris? En mag dat laatste wel?

Comment

Ik ben nog een mankement vergeten te vermelden:

De rechter voordeur maakt een *klonk* geluid als je ze opendoet. Het heeft wat weg van het geluid dat een blikje ice tea maakt als je het opentrekt, maar dan luider. Dat komt door die klem die de deur moet openhouden die tegen de dorpel slaat. Maar aangezien ik schrijnwerker ben kan ik dit oplossen met een stuk zelfklevende neopreen dichtingsstrip voor ramen en deuren.

Ik ga woensdag toch een dagje brossen om zeker te zijn dat ik mijn geld heb.

Wat zouden jullie doen? Eerst de verzekering in orde maken vooraleer ik de wagen ga afhalen of eerst de wagen gaan halen met de nummerplaten van mijn moeders Yaris? En mag dat laatste wel?

Kan het ook niet gewoon zijn dat de vetbol in de deur waarin de scharnierstang schuift een beetje droog staat? Komt wel vaker voor bij oude auto's.

Om hem te gaan halen kan je gewoon naar de verzekeraar van de Yaris bellen, en vragen of ze de verzekering voor een dag overzetten op de lancia. Gegevens doorgeven van lancia, laten doorfaxen, en met die fax en de platen van de yaris om de lancia gaan.
                                  Zo doen wij dat toch altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Kan het ook niet gewoon zijn dat de vetbol in de deur waarin de scharnierstang schuift een beetje droog staat? Komt wel vaker voor bij oude auto's.

Om hem te gaan halen kan je gewoon naar de verzekeraar van de Yaris bellen, en vragen of ze de verzekering voor een dag overzetten op de lancia. Gegevens doorgeven van lancia, laten doorfaxen, en met die fax en de platen van de yaris om de lancia gaan.
                                    Zo doen wij dat toch altijd.
                                    Aangezien ik geen fax heb, moet ik dus naar mijn verzekeraar gaan?

Comment

• idd... te regelen met de verzekering: zeggen wanneer je hem gaat halen enz... OF met de nummerplaten van de huidige verkoper naar huis rijden en dan achteraf de platen terugbrengen (zo heb ik het gedaan met de fiat ) Overeenkomen met de verkoper

Comment

Aangezien ik geen fax heb, moet ik dus naar mijn verzekeraar gaan?

Ik vermoed van wel.

Comment

• Fuck! Het gaat niet door. Daar net naar de bank geweest om mijn arcopar aandelen te verkopen. wat blijkt; dat kan alleen tussen april en september. Ik heb dus geen geld. godverdomme ik ben er slecht van.

Comment

Working...
                                          X