Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als hij er binnen 2 maand nog staat, dan kan ik een voorschot geven. Dat was nu ook een optie die de verkoper mij gaf, maar zelfs dat kan ik momenteel niet geven. Moest dat lukken dan staat hij nog enkele maanden in mijn garage en kan ik ineens de achterklep fixen. Maar die kans is zo klein dat ik er weinig hoop op heb.
Zoals de kaarten nu liggen wordt het waarschijnlijk wachten tot ik werk heb om een auto te kopen. Dan wordt het misschien een Alfa 33 of een andere Delta. April is te dicht tegen het einde van het schooljaar om die aandelen te verkopen. Ik heb er o.a. 10% korting mee bij DVV verzekeringen en in juli trek ik mijn jaarlijkse rente. Dan wacht ik liever tot dat ik werk heb.
Als hij er binnen 2 maand nog staat, dan kan ik een voorschot geven. Dat was nu ook een optie die de verkoper mij gaf, maar zelfs dat kan ik momenteel niet geven. Moest dat lukken dan staat hij nog enkele maanden in mijn garage en kan ik ineens de achterklep fixen. Maar die kans is zo klein dat ik er weinig hoop op heb.
Zoals de kaarten nu liggen wordt het waarschijnlijk wachten tot ik werk heb om een auto te kopen. Dan wordt het misschien een Alfa 33 of een andere Delta. April is te dicht tegen het einde van het schooljaar om die aandelen te verkopen. Ik heb er o.a. 10% korting mee bij DVV verzekeringen en in juli trek ik mijn jaarlijkse rente. Dan wacht ik liever tot dat ik werk heb.
Ach misschien prijs je je achteraf wel gelukkig dat die centen nu niet beschikbaar waren en je zo gedwongen hebben om te wachten.
Al was het natuurlijk een leuke wagen, als student moet je altijd wat op uw centen passen :-)
Inderdaad, enerzijds spijtig dat je zo'n mooi bakske moet laten staan, anderzijds is het toch comfortabeler als je een beetje financiële reserve hebt voor het geval je kosten krijgt (wat bij een auto van meer dan 20 jaar oud altijd mogelijk is )
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Als hij er binnen 2 maand nog staat, dan kan ik een voorschot geven. Dat was nu ook een optie die de verkoper mij gaf, maar zelfs dat kan ik momenteel niet geven. Moest dat lukken dan staat hij nog enkele maanden in mijn garage en kan ik ineens de achterklep fixen. Maar die kans is zo klein dat ik er weinig hoop op heb.
Zoals de kaarten nu liggen wordt het waarschijnlijk wachten tot ik werk heb om een auto te kopen. Dan wordt het misschien een Alfa 33 of een andere Delta. April is te dicht tegen het einde van het schooljaar om die aandelen te verkopen. Ik heb er o.a. 10% korting mee bij DVV verzekeringen en in juli trek ik mijn jaarlijkse rente. Dan wacht ik liever tot dat ik werk heb.
van heel dit forum vol rotzooi is deze post in te delen bij de betere kwaliteit. hoe voelt dat, zo eenzaam aan de top?
Inderdaad, enerzijds spijtig dat je zo'n mooi bakske moet laten staan, anderzijds is het toch comfortabeler als je een beetje financiële reserve hebt voor het geval je kosten krijgt (wat bij een auto van meer dan 20 jaar oud altijd mogelijk is )
Ja, hoewel het echt een prachtexemplaar was, zeker ben je nooit. Hij is trouwens verkocht geweest gisteren.
Ja, hoewel het echt een prachtexemplaar was, zeker ben je nooit. Hij is trouwens verkocht geweest gisteren.
terug naar het begin dus?
ik heb twee a112's
een groene van 1975 met een abarth 70 pk moter in en dat is echt een vliegmachine. zo gekocht in Mortsel bij Guy. Na 20 km de 58 pk-moter opgeblazen en in garantie(!) vervangen door een 70-pk geval.
een rode van 1972, nog met de originel moter, maar al wel voorzien van een matzwarte moterkap, cromodora velgjes, een abarth-grilletje, -stuur, en -dashboard. De spatborden zijn rond de koplampen gelast en met lood afgewerkt en dan is de hele snuit opnieuw gespoten. Er is dus een duidelijk kleurverschil waar te nemen, maar het budget wou toen geen volledige spuiting toestaan
ook met het gewone motertje is het nog prettig rijden hoor.
een groene van 1975 met een abarth 70 pk moter in en dat is echt een vliegmachine. zo gekocht in Mortsel bij Guy. Na 20 km de 58 pk-moter opgeblazen en in garantie(!) vervangen door een 70-pk geval.
een rode van 1972, nog met de originel moter, maar al wel voorzien van een matzwarte moterkap, cromodora velgjes, een abarth-grilletje, -stuur, en -dashboard. De spatborden zijn rond de koplampen gelast en met lood afgewerkt en dan is de hele snuit opnieuw gespoten. Er is dus een duidelijk kleurverschil waar te nemen, maar het budget wou toen geen volledige spuiting toestaan
ook met het gewone motertje is het nog prettig rijden hoor.
en als ik nu moest weten hoe ik m'n foto's "lichter" kon maken zou ik ze er nog bijvoegen ook. 'k zal dat eens moeten bekijken
De eerste a112 zijn inderdaad de mooiste.
De a112 is terug een optie ja, maar door hun zeldzaamheid zal het er waarschijnlijk niet van komen. Het word waarschijnlijk een Alfa 33 of een Lancia Delta 1600. En als het buget het wat toelaat: een Delta 1600 HF, een Alfa 75 of een Peugeot 106 Rallye.
De a112 is terug een optie ja, maar door hun zeldzaamheid zal het er waarschijnlijk niet van komen. Het word waarschijnlijk een Alfa 33 of een Lancia Delta 1600. En als het buget het wat toelaat: een Delta 1600 HF, een Alfa 75 of een Peugeot 106 Rallye.
Ik heb m'n rode 2 jaar geleden op ebay-België gekocht en op ebay-Frankrijk en Italië staan er regelmatig mooie a112's (elite/elegant) die rond de 1.000 € van eigenaar veranderen. Voor een 70 pk-moter moet je ongeveer hetzelfde neertellen...
Comment