Miste dit nog op het forum of staat het al ergens anders? In 1963 bracht Ferdinand Porsche de 911 uit. Inmiddels bestaat het model 7 generaties. Toch wel de droom van iedere jongen (of meisje)....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 911 bestaat 50 jaar
Collapse
X
-
Nooit echt een fan geweest van een 911.
Ik snapte nooit waarom elke mens met een beetje geld zo'n ding moest kopen. De 911 lijkt mij de golf voor rijke mensen wegens geen inspiratie.
Nu ik zelf enige tijd met een 911 rond rij ben ik toch wel verkochtBMW X5 45e
-
Een Porsche (of andere 'sportwagen' à la Ferrari, Lamborghini etc.) is eigenlijk nooit m'n droom geweest.
Ben wel fan van de oudste modellen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louis79 Bekijk BerichtenAls we het toch over minder mooie modellen hebben... dan mag de Porsch Cayenne van mij ook aan t rijtje toegevoegd worden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik weet dat de Porsche verdelers van Maastricht en Eindhoven vandaag een Lente-rondrit hadden. Een vriend van mij reed mee met z'n vonkelnieuwe Boxster. Hij zei dat er meer oude dan nieuwe Porsches waren. In totaal zouden er 180 Porsches geweest zijn. Dat zal dus de moeite geweest zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ja inderdaad! Zou met een oldtimer wel een goed reisverzekering afsluiten... als je daar een krasje op krijgt . Zie hier dekkingen: http://www.topautoverzekeringvergeli...toverzekering/
Comment
-
Ik ben nu echt eens geen fan van Porsche. Ok, zo een boxter, dat vind ik nog iets hebben. Maar een 911... Saaaaaaaaaaai. En toen kwam Magnus Walker... Sindsdien onvoorstelbare fan van de 911 eerste generatie. Maar dan ook enkel die oude beestjes, aan de nieuwe vind ik nog steeds niets.
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIdd Magnus Walker maakt van die 911 echt pareltjes
Comment
Comment