CO krijg je alleen maar goed dmv CO-meting. Dus met pro-apparatuur. Iedere garagist achter de hoek heeft dat wel staan.
antwoord op vraag 1: mijn 924 staat bij koudstart op 6 bar, eenmaal warm in ralenti op 2 bar, tijdens het rijden op 4 bar. Dit is louter ter indicatie, want weet niet hoe het bij een 928 zit.
antwoord op vraag 2: ralenti toerental regelen met de bout/moer aan je gashendel en de regelvijs op je gasklephuis. Van de CO vijs blijf je best af (ik vermoed dat het concept van uw motor hetzelfde is als die bij mij)
antwoord op vraag 3: lijkt me idd iets te rijk te staan, maar die zwarte wolk is louter olieverbranding. Dat zal nog wel eventjes duren eer alle oude olieresten verbrand zijn. Was net hetzelfde bij mij . Maar ik vermoed dat uw plunjer nog altijd niet goed op en neer gaat. Haal de spinnenkop er nog eens af, ik denk dat ie weer omhoog vasthangt waardoor de regeling van uw mengselverhouding compleet in de soep draait.
antwoord op vraag 4: geen idee :p
antwoord op vraag 1: mijn 924 staat bij koudstart op 6 bar, eenmaal warm in ralenti op 2 bar, tijdens het rijden op 4 bar. Dit is louter ter indicatie, want weet niet hoe het bij een 928 zit.
antwoord op vraag 2: ralenti toerental regelen met de bout/moer aan je gashendel en de regelvijs op je gasklephuis. Van de CO vijs blijf je best af (ik vermoed dat het concept van uw motor hetzelfde is als die bij mij)
antwoord op vraag 3: lijkt me idd iets te rijk te staan, maar die zwarte wolk is louter olieverbranding. Dat zal nog wel eventjes duren eer alle oude olieresten verbrand zijn. Was net hetzelfde bij mij . Maar ik vermoed dat uw plunjer nog altijd niet goed op en neer gaat. Haal de spinnenkop er nog eens af, ik denk dat ie weer omhoog vasthangt waardoor de regeling van uw mengselverhouding compleet in de soep draait.
antwoord op vraag 4: geen idee :p
Comment