Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto trailer + chauffeur gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto trailer + chauffeur gezocht

Ik zou een Mini willen kopen om te leren knutselen aan een wagen.
    Mini lijkt me een goede wagen hiervoor: neemt niet teveel plaats in, veel onderdelen beschikbaar, zelfs nieuwe, heeft toch wel een zekere 'cool'.

Heb er eentje niet te duur gevonden, maar staat in Nederland, buurt van Utrecht.
    Ook al weegt dat niet veel, toch gaat dat nog teveel zijn voor mijn aanhanger en rijbewijs.
    Iemand uit de regio Kempen die tegen een vergoeding wil rijden? Of kent iemand bedrijven die dat doen?

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
    Ik zou een Mini willen kopen om te leren knutselen aan een wagen.
    Mini lijkt me een goede wagen hiervoor: neemt niet teveel plaats in, veel onderdelen beschikbaar, zelfs nieuwe, heeft toch wel een zekere 'cool'.

Heb er eentje niet te duur gevonden, maar staat in Nederland, buurt van Utrecht.
    Ook al weegt dat niet veel, toch gaat dat nog teveel zijn voor mijn aanhanger en rijbewijs.
    Iemand uit de regio Kempen die tegen een vergoeding wil rijden? Of kent iemand bedrijven die dat doen?
    Stuur me een PM wanneer je dat zou willen doen dan spreken we iets af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Stuur me een PM wanneer je dat zou willen doen dan spreken we iets af
      Fuck, dat is juist, ik was vergeten dat jij een trailer had. Nuja, misschien bel ik u volgende week wel eens . Voor morgen heb ik er al eentje geregeld ergens anders

Comment

Working...
      X