Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
richard gere en zijn benzen
volgens mij lag het contractueel vast dat hij een benz moest hebben
Ik heb de Richard ook altijd geloofd, zelfs nog toen 'm dit maakte en ik er ook zo eentje kocht, nu geloof ik 'm echter niet meer en ik denk ook wel niet dat 'm zelf met zo'n rammelkar rijdt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Oude Benzen in films/series zijn echt zo heerlijk om naar te kijken vind ik.
(maar dat vind ik eigenlijk van alle oldies die ik graag zie )
Spijtig dat die SL gecrasht moest worden, maar anderzijds, zelfs dan ziet die auto er nog steeds machtig uit. Net zoals wanneer je bvb een W123 wrak ziet, ik vind dat nog altijd mooi en speciaal en charme uitstralen (al zie ik ze natuurlijk liever in perfecte staat maar you get my point).
W108 tot W112 blijven ook zo'n machtige bakken he (zeker de US versie met extra oranje pinkers in/naast de koplampen).. Lijnen en nog eens lijnen (hoe die paneeltjes vooraan tussen koplamp en grille onder de motorkap mooi naar binnen lopen onder de motorkap bvb).
Is toch een kunstwerk op zich
Ik heb de Richard ook altijd geloofd, zelfs nog toen 'm dit maakte en ik er ook zo eentje kocht, nu geloof ik 'm echter niet meer en ik denk ook wel niet dat 'm zelf met zo'n rammelkar rijdt
Als je de reclame bekijkt valt het te betwijfelen of hij ooit daadwerkelijk in de Lancia heeft gezeten
Comment