Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes 2
Collapse
X
-
Een Amerikaanse, die zwarte?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Hopelijk tegen volgend najaar zo ene ...
Zeker een Diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenwaarom?
Wat een vraag ?
In welke ander merk van oldtimer dan Mercedes past beter een DieselBenzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenWat een vraag ?
In welke ander merk van oldtimer dan Mercedes past beter een Diesel²
het MOET alleen een diesel zijn als het een leasebakje is, of je koopt ene neiuwe wagen voor ++++ 25 000km / jaar etc..... dan moet het. En zelfs dan eigenlijk niet.
Comment
-
Altijd dat gezaag over dieselIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenAltijd dat gezaag over diesel
Of het is een excuus om er geen te kopen natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenakkoord, maar een oude naft zoals die 220 Heckflosse²
het MOET alleen een diesel zijn als het een leasebakje is, of je koopt ene neiuwe wagen voor ++++ 25 000km / jaar etc..... dan moet het. En zelfs dan eigenlijk niet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZegt de man die in een recent verleden nog een 220cdi kocht ...
1. Er wordt gezegd dat een OLDTIMER diesel MOET zijn
2. mijnen is genen oldtimer
3. het MAG diesel zijn
Heel simpel allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenGaan we weer beginnen ja?
1. Er wordt gezegd dat een OLDTIMER diesel MOET zijn
2. mijnen is genen oldtimer
3. het MAG diesel zijn
Heel simpel allemaal.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenMaar doe jij dan meer dan 25k km's/ jaar?
Nu zit ik aan 21 000km
reken eens uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk BerichtenBen ik de enige die kijk naar het verbruik hahaha, daarom dat ik een diesel wil :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenBij een oldtimer/hobbywagen maakt het verbruik imo niet zoveel uit, je gaat (denk ik) toch niet zo heel veel km's doen met zo een auto ? Discussie benzine-diesel is ook irrelevant, zowel diesel als benzine oldtimers verdienen het om bijgehouden te worden.
QED
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenBij een oldtimer/hobbywagen maakt het verbruik imo niet zoveel uit, je gaat (denk ik) toch niet zo heel veel km's doen met zo een auto ? Discussie benzine-diesel is ook irrelevant, zowel diesel als benzine oldtimers verdienen het om bijgehouden te worden.
Ik wil het ook eens anders bekijken,
Met een oldie rij je tijdens het seizoen laat ons zeggen april- oktober bijna elke week toch makkelijk 100km. Ik toch heb 3000 /10 l 100km km gedaan met de bar en rond de 800 met de 123 18l/100km. Nafte he.
Een 200D verbruikt rond de 8-9l. Dan denk ik als je al 2 benzine hebt dat je toch eens mag afwisselen en kiezen voor een diesel.
Snelheid heeft me zoiezo nog nooit iets gezegd. Ik ben blij met men 190D, heel blij zelfs en vind een diesel comfortabeler om mee te rijden. Ik geef toe er zit wel een gat van 30 jaar tussen maarja. Voor een S hecky bestaat er geen diesel zoiezo. En ik wil bij de E klasse blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk BerichtenIk wil het ook eens anders bekijken,
Met een oldie rij je tijdens het seizoen laat ons zeggen april- oktober bijna elke week toch makkelijk 100km. Ik toch heb 3000 /10 l 100km km gedaan met de bar en rond de 800 met de 123 18l/100km. Nafte he.
Een 200D verbruikt rond de 8-9l. Dan denk ik als je al 2 benzine hebt dat je toch eens mag afwisselen en kiezen voor een diesel.
Snelheid heeft me zoiezo nog nooit iets gezegd. Ik ben blij met men 190D, heel blij zelfs en vind een diesel comfortabeler om mee te rijden. Ik geef toe er zit wel een gat van 30 jaar tussen maarja. Voor een S hecky bestaat er geen diesel zoiezo. En ik wil bij de E klasse blijven.
een w124 200D verbruikt minder dan 8-9l. voor 8-9l heb je een w124 300D. etc.....
en niet rijden met een oldie is het zuinigst van al.....
Ik wil maar zeggen: je koopt geen oldie vanwege zeer rationele motieven. Maar omdat je er van houdt. Dus ook bv van oude naft.
De 200D van freak en WV zijn op het randje. Met die wagens kan je daily bollen en veel geld in je zak steken ipv een nieuwe wagen te kopen (en af te betalen bv).
Comment
Comment