Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stond gisteren in de gentse binnenstad.
Wat een droomwagen zo een 6.3 in het wit.
Heb hem dan nog horen vertrekken, daar kan het tractor geluid van mijn 220d niet tegen op.
Stond gisteren in de gentse binnenstad.
Wat een droomwagen zo een 6.3 in het wit.
Heb hem dan nog horen vertrekken, daar kan het tractor geluid van mijn 220d niet tegen op.
Wel een durver, no way dat ik daar ga staan met zo'n slee
Idd
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Papa is met zijn twee dochters op stap geweest. Dag 1: Wevelgem-Stuttgart, met bezoek aan het Mercedes-museum. Overnacht in een Best Western-hotel net buiten Stuttgart. Dag 2 : Porsche-museum, en na de middag terug naar huis, met de bedoeling van de Nurburgring nog een bezoekje te brengen (was er oldtimer grandprix), maar door het rampzalige verkeer is dat laatste uitgesteld tot een volgende trip.
Machtige tijd gehad met de meiden. Ik had verwacht dat ze na een uur het stekebeu gingen zijn, maar verre van. En de vragen dat die stelden... Downforce, transaxle-principe, leichtbau, boxer-motor met lucht- of waterkoeling... vraag het hen maar, ze weten nu wat het is .
En de mama: die was blij dat ze niet mee moest
Comment