Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heerlijk in welke nieuwstaat dat interieur nog is (en ruikt). Hopelijk ooit de mijne. (heb nog eens gezegd dat ik kandidaat-overnemer ben als ze hem ooit weg zou doen )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dit vond ik ook nog zo'n mooi detail. Dat muzieknootje. (en de 'smoothness' waarmee dat deurtje opengaat )
Tadaa Er kunnen 2 radio's in?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik bedoel de velgen van de zwart-wit foto waar de berline en de break samen op staan. De berline is inderdaad een stuk mooier dan de break, die een nogal "gebricoleerde" bovenkant van de achterdeur heeft. 't Is al minder erg dan bij de BX Break, maar toch.
die xm's begin ik ook steeds meer te waarderen, de gebuur van mijn ouders heeft destijds één nieuw gekocht en heeft deze nog steeds, als ik die nu zie buiten staan vind ik het toch wel een schitterende wagen, vroeger vond ik het maar niks
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
die xm's begin ik ook steeds meer te waarderen, de gebuur van mijn ouders heeft destijds één nieuw gekocht en heeft deze nog steeds, als ik die nu zie buiten staan vind ik het toch wel een schitterende wagen, vroeger vond ik het maar niks
Hier van 't zelfste. Als kind eigenlijk nooit echt iets voor 'gevoeld', behalve dat het leuker was om in mee te rijden dan in onze Kadett E break diesel.
Toen ik ermee reed, heb ik eentje zien rijden in dezelfde kleur, maar zonder wieldoppen (zwart staal). Moest wel lukken, je komt ze niet zo vaak meer tegen eigenlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Schitterende wagen hoor Ian, dit is zeker een auto die je ooit moet te pakken krijgen en dan verder koesteren.
Ik heb daar nog een hele dikke folder van, van toen de auto juist uitkwam (1989). Echt mooi heb ik hem ook nooit gevonden, maar een Citroën is dat eigenlijk ook nooit, maar specialer des te meer!
Die XM's hebben eigenlijk een slecht imago omdat hij een beetje te snel op de markt gebracht is, en er veel elektronica probleempjes waren etc, tot ongeveer 1995 (toen de facelift uitkwam zeker?) Mijn oma heeft er echter nog nooit zware problemen mee gehad, al heb ik gisteren gezien dat de centrale vergrendeling niet werkt op 1 deur.
De facelift vind ik ook een stuk minder mooi dan de pre-facelift. Heeft veel van z'n charme verloren, dat nieuw dashboard bvb, logo naar midden ipv rechts. 'XM' embleem in dat Xantia lettertype etc. En de break is echt een lelijk hok, alsof ze niet eens geprobeerd hebben om er iets moois van te maken. Bij de hatch is die achterkant zo mooi/origineel uitgewerkt, en bij de break is het dan zo'n blokkendoos.
Merk ook de afhellende hoek van de ruiten, van de hatch, die ook in de break zichtbaar zijn, maar hier is het dak recht ipv afhellend.
in vgl met deze achterkant:
'k Zou beter in het Franse krellen topic posten zeker?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een XM Prestige (of hoe heette dat?) had 2 achterruiten. De tweede zat pal achter de rugleuning van de achterbank. Als je de koffer opende om de passagiers hun bagage te laden konden ze zo geen toch voelen.
Een XM Prestige (of hoe heette dat?) had 2 achterruiten. De tweede zat pal achter de rugleuning van de achterbank. Als je de koffer opende om de passagiers hun bagage te laden konden ze zo geen toch voelen.
Gedurende het grootste stuk van de carrière van de XM heette de topversie Exclusive. Prestige heeft Citroën nooit gebruikt op de XM, dat was de verlengde luxeversie van de CX. Die tweede achterruit rustte onderaan op de hoedenplank, waardoor je de koffer ofwel via een heel klein luikje moest inladen, ofwel die tamelijk zware tweede achterruit moest optillen en met twee klemmen moest vastmaken aan de openstaande kofferklep. Dat was dus nogal een gedoe, maar je had inderdaad geen koude lucht in je nek als je op de achterbank zat terwijl de koffer openstond .
Comment