Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De foto? Oh, maar je kunt hem ook thuis afprinten hoor.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Iemand interesse in een E30 318i automaat VFL 2drs op gas, 136k km voor 1000 eur? Anders wordt die verkocht aan een handelaar voor zelfde prijs.. Had ik plaats (en niet net m'n andere gekocht), ik ging erom. Post hem dus hier eens in de hoop dat hij niet naar die handelaar gaat (die 1000 eur geboden heeft).
De wagen is in 2008 overgekocht geweest van de eerste eigenaar uit Duitsland door een Nederlander.
Deze heeft er een LPG installatie laten inleggen in 2009 en heeft aan de wagen wel wat werk verricht. Zoals cilinderkop pakking, rubbers, silentblocks, nieuwe katalysator, luchtmassa meter, ...
De wagen was bedoeld voor zijn vrouw, maar die vond het te groot. De NL heeft volgens de papieren amper 10.000km gereden met de wagen. In 2011 heb ik de wagen overgekocht.
Via BMW Bornem ben ik een gelijkvormigheidsattest bekomen. Maar heb de wagen nooit ingevoerd.
Zelf heb ik ook amper een 5000km ermee gereden.
Het grote probleem is tijdgebrek. Wagen staat al bijna 2j geparkeerd op mijn werk, maar hier moet binnenkort veranderd inkomen, dus probeer ik hem te verkopen aan iemand die er wel tijd voor kan maken.
Volgende zaken zijn uitgevoerd:
Groot onderhoud
Nieuwe ontsteking
Nieuwe thermostaat + viscokoppeling
Toerenteller + verbruiksmeter (lig klaar)
Nu nog kopen.. Iemand van het forum ging er dit weekend eens naar gaan kijken.
Daarnet op de keuring een leuke Fiesta Mk2, ik denk voor keuring voor verkoop want er stond tot voor kort exact dezelfde te koop (voor niet veel geld), met zelfde velgen en al.
Daarnet op de keuring een leuke Fiesta Mk2, ik denk voor keuring voor verkoop want er stond tot voor kort exact dezelfde te koop (voor niet veel geld), met zelfde velgen en al.
Zou goed kunnen, had ook rood biesje in de bumpers. (tenzij het gewoon de looks waren natuurlijk)
Zag er wel een knap bakje uit iig!
Comment