Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik was eerder van plan om de dag voordien de arocaan te rijden, staat nog niet vast, ga jij naar wuustwezel om de rit te rijden of voor de meeting?
Enkel voor de meeting, de trip naar Wuustwezel is al lang genoeg rijden, ik kan hier ook maar pas in de late namiddag naar toe omdat ik 's middags al iets voor heb met de dochter. Maar ik denk wel dat het de moeite is, ook als je daar maar pas om 16u aankomt of zo (kan je kijken naar al de arriverende rondritten rijders)
Net terug ook van een plaatselijke Ford-schroothoop maar eind van de week heb ik waarschijnlijk wel eindelijk zwarte dopjes voor op de Rolstoel kan ik eindelijk eens werk maken van die zijn wieltjes eens te fatsoeneren !
voorbeeld (alleen het achterste wiel heeft ze nog op deze foto )
Enkel voor de meeting, de trip naar Wuustwezel is al lang genoeg rijden, ik kan hier ook maar pas in de late namiddag naar toe omdat ik 's middags al iets voor heb met de dochter. Maar ik denk wel dat het de moeite is, ook als je daar maar pas om 16u aankomt of zo (kan je kijken naar al de arriverende rondritten rijders)
ik heb ook wel zin, maar 2 meetings op 1 weekend komt niet goed denk ik . arocaan is ook steeds leuk en zou de 4de op eenvolgende keer meerijden, is over denken welke we gaan doen
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
ik heb ook wel zin, maar 2 meetings op 1 weekend komt niet goed denk ik . arocaan is ook steeds leuk en zou de 4de op eenvolgende keer meerijden, is over denken welke we gaan doen
arocaan gaat mij helemaal niet lukken ... allez mss wel last minute maar daar moet je je op voorhand inschrijven, dacht ik, neen?
Is dat 11 mei?
Dan is het ook opendeurdag op de school in Kallo en ga ik bij de nieuwe directeur eens polsen ivm een meeting.
Over die meeting: welke maand?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Is dat 11 mei?
Dan is het ook opendeurdag op de school in Kallo en ga ik bij de nieuwe directeur eens polsen ivm een meeting.
Over die meeting: welke maand?
Idd, behalve als je de eigenaar en historiek van de auto goed kent.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment