Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    http://www.kapaza.be/nl/ford/ford-si...t-90198973.htm

MK1 Sierra is al zeldzaam, maar deze heeft nog een grijze grill ipv in carrosseriekleur en zo'n "hangende" zijspiegel. Basismodelleke volgens mij. Zou er zelfs niet van verschieten dat het een 1300cc is.
    Dat is inderdaad de absolute basisversie. Ik dacht de enige met die hangende zijspiegel.
    Die basisversie had standaard effectief zo een ongespoten grijze grille.

En 1983 was het eerste productiejaar van de Sierra. Wel bijzonder eigenlijk dat er iemand zo een versie kocht, want meestal staan die versies maar in de catalogus om klanten naar een showroom te lokken en ze dan een duurdere versie te verkopen met wat meer opties.

Behalve de bluts in de deur, valt vooral op dat er geen roest te zien lijkt, want die eerste generatie Sierra had daar nogal last van.

Comment

• Amai, 800euro
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
        Wel bijzonder eigenlijk dat er iemand zo een versie kocht, want meestal staan die versies maar in de catalogus om klanten naar een showroom te lokken en ze dan een duurdere versie te verkopen met wat meer opties.
        Das zo een gevalletje gelijk mijn R5'ke, das ook zo kaal en basic als iets

Typisch oma's of opa's wagentje.

Comment

• Gelijk als in Holland... ik had de enigste aller kaalste op de wei

Comment

• Die Sierra is een Custom, extreem zeldzaam! Op Autoweek forum zit er een Sierra verzamelaar die er ook één heeft, naast een GL, XR4i en een P100.
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Die Sierra is een Custom, extreem zeldzaam! Op Autoweek forum zit er een Sierra verzamelaar die er ook één heeft, naast een GL, XR4i en een P100.
              De eerste die ik zie in 28 jaar! Ik kende die alleen uit de vroege folder. Ze zijn ook niet zo lang in die configuratie gebouwd denk ik, want in de folder van 1985 heeft de Custom de gewone buitenspiegel en een meegespoten radiatorrooster. De 'L' had vanaf dan ook de dubbele koplampen zoals een Ghia/Xr4i. Onze pa had zo een 'L' (de auto waar ik mee heb leren rijden)

Ik heb goesting om terug eens in mijn oude folders te duiken!

@ Tigra : tijdens mijn studies nog een jaar gecarpooled met een R5 Campus. Is die kaler dan de uwe of niet? Daar stond ook niks op, maar die had wel kopsteunen op de voorstoelen (en bumpers die al na een jaar grijs uitsloegen).

Comment

@ Tigra : tijdens mijn studies nog een jaar gecarpooled met een R5 Campus. Is die kaler dan de uwe of niet? Daar stond ook niks op, maar die had wel kopsteunen op de voorstoelen (en bumpers die al na een jaar grijs uitsloegen).
                Campus is vele luxer tegenover mijn kale C

Comment

Die Sierra is een Custom, extreem zeldzaam! Op Autoweek forum zit er een Sierra verzamelaar die er ook één heeft, naast een GL, XR4i en een P100.
                  Zoon p100 en XR4i zou ik ook nog wel willen.
                  RIP Den borre!

Comment

• http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...ro-waard.dhtml Zalig
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Net bekeken, zot. Knap gefilmd ook.

(hier maar eens zetten voor de klik-luie mensen onder ons )

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• schitterend, spijtig dat die al die jaren zo hebben door gebracht
                        1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                        1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                        2006 seat altea (daily)

Comment

• Ben al een tijd op zoek naar een ac cobra oldtimer. Zijn er cobrarijders op dit forum actief?
                          (O (......) O)

Comment

• Kost centjes. En sinds het kitcars zijn zijn ni alle wagens hetzelfde.
                            Ken er zo eentje met een v6 blokje. Na 20000km blokje erdoor.

Comment

En wat is zo een custom dan wel, de basisversie of zen actiemodel? Want je wilt niet weten wat ik zie als ik in google Ford Sierra Custom intyp ..........
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Er is een forumlid uit Scherpenheuvel met een Cobra. Ik zoek straks zijn naam op.
                                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                1990 Volvo 344
                                1991 Mercedes W124 230CE
                                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                1980 Volkswagen Derby CLS
                                1990 Mercedes W124 230CE
                                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Verkeerd gedacht, blijkbaar rijdt hij met een Panther.
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                    En wat is zo een custom dan wel, de basisversie of zen actiemodel? Want je wilt niet weten wat ik zie als ik in google Ford Sierra Custom intyp ..........
                                    Dat was inderdaad de benaming van de basisversie. Dat stond wel niet op de kofferklep, enkel in de folders. De uitrusting net erboven was de 'L', wat dan wel vermeld werd op de kofferklep.

"Customize" in het Engels staat dan weer voor "aanpassen aan de eigen smaak'', dan weet je het wel ongeveer

Comment

Dat was inderdaad de benaming van de basisversie. Dat stond wel niet op de kofferklep, enkel in de folders. De uitrusting net erboven was de 'L', wat dan wel vermeld werd op de kofferklep.

"Customize" in het Engels staat dan weer voor "aanpassen aan de eigen smaak'', dan weet je het wel ongeveer
                                      Ha zoo Thanks, weer wat bij geleerd
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• wie heeft er intresse in een nissan nx100 full option????
                                        Nissan 100 NX ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

of wie heeft er zin om die eigenaar uit te leggen dat minder in zijn geval beter kan zijn :p
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Heerlijk

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X