Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zojuist beslist... morgen een C&B - ritje met vertrek op de citadel van Diest
Start (richtuur) : 14u - 14u30 ongeveer.
Wie interesse heeft laat het hier maar horen... meer info volgt nog (of sms/bel de foorsitter )
@ Wouter: spijtig :-(
@ Stijn: welke auto zou jij nemen? ;-)
het zal met de baccara worden, de volvo moet eerst zijn groot onderhoud gehad hebben eer ik er grote afstanden mee afleg. laat maar weten wat er afgesproken word
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Zojuist beslist... morgen een C&B - ritje met vertrek op de citadel van Diest
Start (richtuur) : 14u - 14u30 ongeveer.
Wie interesse heeft laat het hier maar horen... meer info volgt nog (of sms/bel de foorsitter )
@ Wouter: spijtig :-(
@ Stijn: welke auto zou jij nemen? ;-)
Belachelijk veel goesting maar ik zit in een werkweekend.
Nog leuk nieuws trouwens! Ik kreeg via kapaza een mail van een madam en waarschijnlijk komt Firmin binnenkort op tv of op affiches langs de weg.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
het zal met de baccara worden, de volvo moet eerst zijn groot onderhoud gehad hebben eer ik er grote afstanden mee afleg. laat maar weten wat er afgesproken word
Ewel tussen 14u en 14u30 aan de citadel van Diest preciezer uur kan ik momenteel nog niet zeggen, maar het zal ergens daar tussen zijn, maakt niet zo veel uit, als we verzamelen met verschillende mensen loopt het toch altijd een beetje uit.
Weet jij dat te vinden, of moet ik er een tekeningetje bij maken?
edit: en als ik hem nog gewassen krijg, dan kom ik ook nog eens met de 5
In VAB Magazine staat een artikel over de P6; "Dé auto van 1964".
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ritje was leuk, alleen kwam bij dit uitzonderlijke weer echt iedereen op straat, dus het was bij momenten een beetje ellendig druk (voor die velo's... grrr)... en alle terrassen zaten vol
het was schitterend, inderdaad wel iets te veel fietsers en ongeduldige weggebruikers, maar een goeie eerste rit van het seizoen en een ideale opwarmer voor de antwerpen classic, vandaag toch 82km op de teller bij gezet
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
In VAB Magazine staat een artikel over de P6; "Dé auto van 1964".
Kan je me dat bij gelegenheid eens bezorgen?
EDIT: ondertussen op de site van VAB al eens gelezen, maar een papieren exemplaar zou ook leuk zijn. Ben trouwens nog altijd op zoek naar een P6 2200TC rij-ervaring
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment