Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    In juli heb je veel kans dat er mensen op verlof zijn (ikzelf van 12 tot 20)
    Je hebt altijd kans dat ...

... er koers is op TV
    ... er F1 is op TV
    ... moeder viskes gebakken heeft

Ik wil maar zeggen, er zal altijd wel iets zijn... eerst eens even peilen onder de harde kern welke dagen wel kunnen en dan een gemeenschappelijke dag prikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

... er koers is op TV
      ... er F1 is op TV

Ik wil maar zeggen, er zal altijd wel iets zijn... eerst eens even peilen onder de harde kern welke dagen wel kunnen en dan een gemeenschappelijke dag prikken.

Comment

... er koers is op TV
        ... er F1 is op TV

Idd Tigra in juli is het De Ronde Van Frankrijk

Comment

• Allemaal dit eens lezen:

Erg mooi en ontroerend verhaal !
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Allemaal dit eens lezen:

Erg mooi en ontroerend verhaal !
            Prachtig verhaal, krijg er "kiekevel" van.

Comment

• schitterend verhaal
              1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
              1987 volvo 340 GL (daily oldie)
              2006 seat altea (daily)

Comment

• gisteren nog een oldtimer bij gehaald

aangezien ik binnenkort maar 9 km van mijn werk woon (met de fiets 8km) en deze al 30 jaar bij mijn ouders tegen de muur hangt gaan we deze terug in gebruik nemen.

Het gaat om een flandria koersfiets van 1975/76. Destijds door mijn pa nieuw gekocht maar reeds begin jaren 80 aan de haak gehangen en buiten enkele ritjes die ik ermee gereden heb toen ik 14 jaar was nooit meer van die haak af geweest. Het idee speelde al langer om deze terug rijdend te maken en dit lijkt mij nu de ideale moment.
                2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  ich och, behalve als het giet.

Mijn nieuwe aanwinst:

image upload

Ford 2000 van 1970, 4770 draaiuren, perfecte staat en alles werkend. Gekocht van 1ste eigenaar met alle facturen erbij, zelfs originele handleiding en verkoopsbrochure, + brieven van ford antwerpen en accessoire catalogus, in een leren Ford mapje. Ook een ongebruikte originele reservesleutel. Een unicum. Origineel stond er een cabine op, maar die is er al afgehaald door ons, + hij is al wat opgekuist. Grille is al nieuw besteld hehe...

Er gaat dit jaar wel een auto verkocht worden, 3 oldtimer wagens is meer dan genoeg...
                  Super. Ik heb jaren met ene 3000 gereden bij een grote melkveehouder bij mijn ouders in de buurt. Enkel handgas. Iets van een 40 pk zeker?
                  Last edited by prins207; 26/04/2014, 23:34.
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Zalig verduurde bandjes en die versnellingshendeltjes dat is puur old school hé

als ge onderdelen zoekt mijn pa was ook een wielerfanaat en die kost ook nooit iets weggooien, rond z'n werkbank liggen nog tig dozen verschillende onderdelen voor koersfietsen uit dat tijdperk.

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                    gisteren nog een oldtimer bij gehaald

aangezien ik binnenkort maar 9 km van mijn werk woon (met de fiets 8km) en deze al 30 jaar bij mijn ouders tegen de muur hangt gaan we deze terug in gebruik nemen.

Het gaat om een flandria koersfiets van 1975/76. Destijds door mijn pa nieuw gekocht maar reeds begin jaren 80 aan de haak gehangen en buiten enkele ritjes die ik ermee gereden heb toen ik 14 jaar was nooit meer van die haak af geweest. Het idee speelde al langer om deze terug rijdend te maken en dit lijkt mij nu de ideale moment.

Comment

Zalig verduurde bandjes en die versnellingshendeltjes dat is puur old school hé

als ge onderdelen zoekt mijn pa was ook een wielerfanaat en die kost ook nooit iets weggooien, rond z'n werkbank liggen nog tig dozen verschillende onderdelen voor koersfietsen uit dat tijdperk.
                      serieus? Kan misschien wel interessant zijn. Eerst kijken of deze binnen redelijke mate te redden valt
                      2006 seat altea (daily)

Comment

• is trouwens niet de bedoeling om dagelijks met de fiets naar het werk te rijden, de volvo gaat zeker ook gebruikt worden
                        2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                          is trouwens niet de bedoeling om dagelijks met de fiets naar het werk te rijden, de volvo gaat zeker ook gebruikt worden
                          ja ik dacht al

heb je de volvo nu al terug?

Comment

• zie mijn topic maar
                            2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                              is trouwens niet de bedoeling om dagelijks met de fiets naar het werk te rijden, de volvo gaat zeker ook gebruikt worden
                              Moest je hem in orde willen brengen.
                              Zou je hulp willen,
                              Ik ben velomaker van op leiding en wil wel handje helpen
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                                Moest je hem in orde willen brengen.
                                Zou je hulp willen,
                                Ik ben velomaker van op leiding en wil wel handje helpen
                                bedankt mavke voor het aanbod. Maar ik ga deze samen met een maat van mij aanpakken. Hij heeft ook een opleiding van fietsenmaker.

En laat ons hopen dat het met een minimum aan werk wel in orde komt, ik vermoed dat het vooral een kwestie is om alles terug los/draaiend te krijgen, versnellingen blijken tot nu toe nog perfect te schakelen.
                                2006 seat altea (daily)

Comment

• zeker bedankt voor het aanbod hoor Mavke, moest ik mijn maat niet hebben ging ik er zeker op in, maar mijn maat woont hier 5 min van mijn deur. Naar Wilrijk is even langer rijden
                                  2006 seat altea (daily)

Comment

• Gisteren ingeschreven (met Stijn) voor den AROCaan (zaterdag 10 mei) -> http://www.aroc.be/arocaan/arocaan.html

nog iemand interesse? inschrijven kan nog tot 3 mei ;-)

Comment

• ferme velo Stijn !
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                        Super. Ik heb jaren met ene 3000 gereden bij een grote melkveehouder bij mijn ouders in de buurt. Enkel handgas. Iets van een 40 pk zeker?
                                        Zalige tractors, die Ford 1000 serie! Dit is 36 pk en enkel handgas ja Hij loopt wel heel snel.
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X