Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En de Rover is zonet ook verkocht. Voorschot ontvangen, binnen paar weken wordt ie opgehaald. Blijft toch met mixed feelings,ondanks dat rationeel gezien de kosten om deze in orde te krijgen vele malen de waarde van de wagen zo overstijgen.
Dusja, we zullen maar blij zijn dat er veel onderdelen nog een 2e leven gaan vinden in een andere P6
Heb nog een rit beloofd gekregen van de koper in een P6 3500 deze zomer. Daar kijk ik alvast heel erg hard naar uit
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Het gaat morgen zondag nog eens een mooie dag worden... dus tijd voor het volgende C&B-avondritje ... the zundays
Ik heb al enkelen een interesse-peilings sms verstuurd... de rest zal verder hier besproken worden
Dus:
Zondag 4 mei
start 18u30 - 19u
Ofwel rijden we de rit van Stijn (vorige keer in regenweer) nog eens opnieuw ofwel boksen Opelfreak of ikzelf wel iets in mekaar, meer info volgt nog wel de komende uren
geen wielerterroristen, bijna geen volk op de baan... zalig en ideaal.
was laatste keer zelfs leuk in de regen, laat staan als je dan een rustig toerke kunt doen met de zonsondergang op de achtergrond.
Ik vind die avondritjes zeker een schitterend idee, ik zeg niet dat ik elke keer ga mee rijden, maar de avond vrij maken is dikwijls gemakkelijker dan overdag
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment