Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben wel verliefd op volgende auto... damn

merci opelfreak

Comment

• Geen geld voor zo iets..
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Ik vind dat weevee moet kopen.

ikke ? En een Fiesta ?
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Ik ben wel verliefd op volgende auto... damn

merci opelfreak
          Kan het zijn da gij daar een bod op gedaan had in de week? haha Koopt da is, ik ben al kandidaat overnemer bij herverkoop
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Kan het zijn da gij daar een bod op gedaan had in de week? haha Koopt da is, ik ben al kandidaat overnemer bij herverkoop
            funbiedingen

Ik heb het al maar verwijderd... ik wil gewoon dat deze naar een liefhebber gaat (en niet naar een tjoener of zo)

Als ge toch al kandidaat koper zijt bij een herverkoop kan je evengoed hem nu al kopen dan ben je tenminste tweede eigenaar (en niet derde - staat mooier op je auto cv )

Comment

• Daarnet wat leuks meegemaakt.

Ik reed van thuis naar de winkel en een km verder stond er politiecontrole voor de papieren te checken. Ik moest mee aan de kant en gaf aan die agent al mijn papieren. Begint die ineens zo:

-agent: Waarom heb je die niet als oldtimer ingeschreven?
              - ik : Ik rijd er alle dagen mee.
              - agent: Ja maar die beperkingen van O-plaat zijn weggevallen dus dat mag he.
              - ik: Maar woon-werkverkeer mag toch niet met O-plaat?
              - agent: Mja, maar dan moet ge u ergens anders parkeren als ge naar uw werk rijdt. Dan kunnen we daar niks van zeggen.

Dus blijkbaar zijn er dan volgens hem helemaal geen beperkingen meer en mogen we de wet overtreden. Ik dacht achteraf nog dat ik had moeten zeggen dat mijn remmen versleten zijn en die bij de volgende keuring ging afgekeurd worden. En dan maar oldtimerkeuren om met een gevaarlijk voertuig op de openbare weg te kunnen blijven rijden.

Weer typisch Belgisch zeker?
              Last edited by ; 23/05/2014, 19:10.

Comment

• Iemand goesting om vandaag een toerke te rijden?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Altijd ma men eindwerk moet af
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                    Altijd ma men eindwerk moet af
                    Dat kan ook 's nachts. Tmoet niet te lang zijn hoor, dat kan de Polski toch niet aan :-P

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                    Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                      Daarnet wat leuks meegemaakt.

Ik reed van thuis naar de winkel en een km verder stond er politiecontrole voor de papieren te checken. Ik moest mee aan de kant en gaf aan die agent al mijn papieren. Begint die ineens zo:

-agent: Waarom heb je die niet als oldtimer ingeschreven?
                      - ik : Ik rijd er alle dagen mee.
                      - agent: Ja maar die beperkingen van O-plaat zijn weggevallen dus dat mag he.
                      - ik: Maar woon-werkverkeer mag toch niet met O-plaat?
                      - agent: Mja, maar dan moet ge u ergens anders parkeren als ge naar uw werk rijdt. Dan kunnen we daar niks van zeggen.

Dus blijkbaar zijn er dan volgens hem helemaal geen beperkingen meer en mogen we de wet overtreden. Ik dacht achteraf nog dat ik had moeten zeggen dat mijn remmen versleten zijn en die bij de volgende keuring ging afgekeurd worden. En dan maar oldtimerkeuren om met een gevaarlijk voertuig op de openbare weg te kunnen blijven rijden.

Weer typisch Belgisch zeker?
                      Man man man.. Als ze je zelfs tips geven om de wet te overtreden..

En je vorige werd aan de kant gezet omdat hij op oldie platen stond met daily keuring?

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Gisteren in Gent een zilvere W123 (denk) 230C gezien. Rook precies ook een beetje naar LPG, mss was het mijn ex maar kan ook zijn van niet want zag niet meteen de LPG-vuldop zitten. Er zat een oude blanke man in als passagier (de koper was een jonge Marokkaan), niet echt op de bestuurder kunnen letten.

Elke keer ik een zilveren W123 coupé zie in het Gentse, denk ik dat het mijn 'ex' zou kunnen zijn..

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Vorige zondag is 'mijn' Kadett B nog eens ter sprake gekomen, en de vraag of ik daar nog eens foto's van wil posten. Het verhaal was dus als volgt: In januari 2006 stap ik garage jacob in Hannuit binnen, omdat daar een exacte Vectra stond zoals ik hem wou bestellen. Na wat gepraat met de eigenaresse van het bedrijf, kwam mijn opel liefde ter sprake en vertelde ze me dat haar vriendin nog een Kadett had die wss gratis wegmocht en die zeker 20 jaar oud was haha. Wij kijken, en het bleek dus een supervroege '65-er B-Kadett te zijn. De wagen kreeg ik voor het symbolische bedrag van 13 euro. Helaas was de wagen in enorm verre staat van ontbinding en kreeg ik hem niet thuis. Via mijn contacten is hij dan naar een B-dett freak uit Aarschot gegaan, deze foto's zijn van hem toen we hem samen zijn gaan ophalen.

upload a gif

imgurl

post image online
                          www.opelklassiek.be

Comment

• krokant

image upload no limit

adult image host

Deze wagen is compleet gestript voor alles goede onderdelen.
                            www.opelklassiek.be

Comment

• 13 euro, ook een raar bedrag.

Zalig dat je nog echt die bliksemschicht ziet in dat logo.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• die stond toen wss 20 jaar stil ipv 20 jaar oud

Comment

• Mo, net mijn eerste auto
                                  Dat was toen ook een B Kadett van '65, maar een witte. En de mijne was op zijn einde bijna even rot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Gisteren in Gent een zilvere W123 (denk) 230C gezien. Rook precies ook een beetje naar LPG, mss was het mijn ex maar kan ook zijn van niet want zag niet meteen de LPG-vuldop zitten. Er zat een oude blanke man in als passagier (de koper was een jonge Marokkaan), niet echt op de bestuurder kunnen letten.

Elke keer ik een zilveren W123 coupé zie in het Gentse, denk ik dat het mijn 'ex' zou kunnen zijn..
                                    Vandaag net dezelfde gezien in Gent. Moest ook aan de uwe denken. Zelfde kleur, 230C en je zag de LPG duidelijk zitten rechts vanachter. Plaat was iets met een C dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                      Vandaag net dezelfde gezien in Gent. Moest ook aan de uwe denken. Zelfde kleur, 230C en je zag de LPG duidelijk zitten rechts vanachter. Plaat was iets met een C dacht ik.
                                      Kans is groot dat het die is. Als er een jonge Marokkaan achter 't stuur zit, zowieso.

LPG zat rechtsachter (opzij, net voor de bumper). Had die kar niet mogen verkopen! Te veel verlies op gedaan

Blijft toch een prachtig zicht, zo'n W123 coupé

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Wat een lijn
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Kans is groot dat het die is. Als er een jonge Marokkaan achter 't stuur zit, zowieso.

LPG zat rechtsachter (opzij, net voor de bumper). Had die kar niet mogen verkopen! Te veel verlies op gedaan

Blijft toch een prachtig zicht, zo'n W123 coupé
                                          Waarom heb je die dan weggedaan, als ik vragen mag?

Comment

Working...
                                          X