Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En het oldtimerseizoen is vollen bak terug begonnen... Vandaag, ondertussen een klassieker de Antwerp Classic. Weer een prachtige rondrit doorheen de kempen! Opvallend was wel dat er een pak minder volk was dan de jaren voorheen ...
Voor sommige onder ons waren er een bekende plekken tussen Voorbij de foorsitter zijn deur gereden, en daarna nog voorbij mijn straat
Jammer dat ik het gemist heb, ik moest normaal vandaag met ne luchtballon gaan vliegen, maar vanmiddag werd dat geannuleerd omwille van de wind... Volgende keer weer van de partij hoop ik!
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Er reden dit jaar wel opvallend veel "gekken" mee... met door 't rood rijden bij de oversteek van de (drukke) ring van Geel als dieptepunt, echt niet verantwoord en écht niet nodig immo, het is maar een rondrit hé.
Er reden dit jaar wel opvallend veel "gekken" mee... met door 't rood rijden bij de oversteek van de (drukke) ring van Geel als dieptepunt, echt niet verantwoord en écht niet nodig immo, het is maar een rondrit hé.
Idd ... er plakte bijna een civic en een Golf II in mijn achterkant ... die onverantwoord reden !
en het eerste c&b avondritje van dit seizoen is eindelijk gebeurd , gisteren goed geamuseerd en eindelijk de ascona van Opelfreak irl gezien, die kan zo terug de showroom in
en enkele foto's natuurlijk
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment